اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

خط‌ونشانی که نماینده فومن برای مدیران کشید/از تعیین تکلیف پل ورودی شهر تا ثبت ماسوله در یونسکو

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس، وجود مدیران تنبل، بی‌انگیزه و بی‌تدبیر را از دلایل عقب ماندگی‌ها دانست و گفت: تکلیف این دست از مدیران باید سریعا مشخص شود اما مدیری که در خدمت مردم، نظام و رهبری هست باید به خدمت خود بی‌منت ادامه دهد.

خط‌ونشانی که نماینده فومن برای مدیران کشید/از تعیین تکلیف پل ورودی شهر تا ثبت ماسوله در یونسکو

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، خلیل بهروزی فر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، تلاش اصحاب رسانه را حایز اهمیت دانست و اظهار کرد: نقادی منصفانه و ارایه راهکار در جهت خدمت مطلوب یکی از اقدامات اصحاب رسانه است. 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طی یک و سال اخیر ۲۵۶ میلیارد تومان اعتبار مصوب را کرده‌ایم، افزود: بیش از ۲۱۱ میلیارد تومان از این اعتبارات تخصیص و جذب شده است. 

وی بر ضرورت کار و تلاش جهادی مسوولان و مدیران تاکید کرد و گفت: انتظار داریم مردم در چله دوم انقلاب به هر آنچه که به آن دست نیافته اند، برسند. 

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با تاکید براینکه هر مدیری در هر ساعت و مکان باید در خدمت مردم باشد و در قبال آن‌ها مسوول است، گفت: هرکسی در جایگاه خدمت به کار گرفته شد باید تمام تلاشش را به کار گیرد تا عقب ماندگی‌ها جبران شود. 

مدیران تنبل و بی‌انگیزه عامل عقب ماندگی‌های
بهروزی فر وجود مدیران تنبل، بی‌انگیزه و بی‌تدبیر را از دلایل عقب ماندگی‌ها دانست و گفت: تکلیف این دست از مدیران باید سریعا مشخص شود اما مدیری که در خدمت مردم، نظام و رهبری هست باید به خدمت خود بی‌منت ادامه دهد. 

وی با بیان اینکه مدیران نباید امروزه در پشت میز‌های خود جا خوش کنند، تصریح کرد: مدیران باید مثل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همیشه در کف میدان باشند چرا که مسوولان بر حسب تکلیفی که مردم بر دوش آن‌ها گذاشته باید پاسخگو باشند. 

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی دولت سیزدهم را دولت کار و تلاش توصیف کرد و افزود: برخلاف این دولت، برخی‌ها بسیار راحت سر بر بالش می‌گذاشتند و مردم برایشان ارزشی نداشتند در حالیکه در میان اسلامی چنین مسوولانی جایگاه ندارند و نباید داشته باشند. 

عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه مسوولان نظام در چله دوم انقلاب باید عقب ماندگی‌های گذشته را جبران کنند، گفت: سرمایه‌های تمام نشدنی کشور باید در ادامه مسیر عادلانه و متوازن توزیع شود. 

وی با تاکید بر اینکه انباشت مشکلات مردم باید با تحجد، تلاش، برنامه ریزی دقیق و منابع سرشار رقیق و توسعه یابد، بیان کرد: علیرغم اینکه عده‌ای سرمایه‌های مردم را از بین بردند این دولت باید تمام تلاش خود را به کار بندد تا از سرمایه‌های موجود ظرفیتی تحول‌گرا ایجاد کند. 

بهروزی فر با اشاره به پل نیمه تمام پل ورودی فومن گفت: این پل با تبدیل شدن به یک میدان با مقیاس بزرگ، طراحی مبلمان شهری و دیگر زیرساختهای شهری در فاز نخست طی یکسال اخیر به بهره برداری رسیده و در فاز دوم نیز با آماده شدن پل برای تردد مهیا می‌شود. 

گام نهایی برای ثبت ماسوله در یونسکو
وی با اشاره به تلاش‌ها در جهت ثبت ماسوله در یونسکو افزود: در تلاشیم تا موانع موجود در این شهرک تاریخی پیش از حضور نماینده یونسکو رفع شود که با تحقق این مهم ماسوله به دومین شهر تاریخی زنده جهان تبدیل خواهد شد. 

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی همچنین از تلاش‌ها برای جذب سهمیه از وزرا برای سهمیه قیر و توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در فومن و شفت نیز خبر داد. 

تغییر کاربری برای گیلانی‌ها تسهیل می‌شود
عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با اشاره به تغییر کاربری اراضی حاصلخیز استان از سوی غیر بومی ها بیان کرد: از مسوولان ملی و استانی خواسته شده تا برای بومی‌ها اخذ مجوز احداث منزل مسکونی در مقایسه با غیر بومی‌ها تسهیل شود. 

بهروزی فر از سفر قریب الوقوع رئیس بنیاد مسکن به استان کیلان خبر داد و گفت: طی هفته آینده موانعی از جمله طرح هادی که در حوزه اراضی روستایی وجود دارد را مطرح و برای همیشه تعیین و تکلیف می‌کنیم. 

شرط توسعه فومن شنیدن دغدغه‌ها از مجرای رسانه است
فرماندار شهرستان فومن نیز در این نشست، رعایت اخلاق را یکی از اصول سبک زندگی مولی امیرالمومنین علی علیه‌السلام دانست و اظهار کرد: زمامداران و کارگزاران نظام نخستین الگو برداریشان از امیرالمومنین رعایت اخلاق و آداب نبوی است. 

موسی فکور فعالیت اصحاب رسانه را در راستای توسعه جامعه برشمرد و افزود: اگر نقد مشفقانه و نقد منصفانه وجود نداشته باشد حسن اجرای قوانین و امور از سوی متولیان غیر ممکن است. 

فرماندار شهرستان فومن لزوم پیشرفت را همراهی و همگامی با اصحاب رسانه دانست و گفت: شرط توسعه و پیشرفت در شهرستان فومن شنیدن دغدغه‌ها و مسایل از مجرای رسانه و خبرنگاران است. 

نماینده عالی دولت در فومن از افتتاح ۱۷ پروژه عام المنفعه خبر داد و تصریح کرد: در بین این پروژه‌ها برخی از طرح‌ها از جمله بهداشت و درمان، کلینیک تخصصی ویژه و فوق تخصصی در فومن راه اندازی شده که جزو زیرساخت‌های شاخص در استان است. 

فکور به سفر اخیر رئیس جمهور به گیلان نیز اشاره کرد و افزود: در این سفر به موضوعات اشتغال، راه، احداث پل ورودی شهر، پل‌های روستایی تخریب شده، احداث پل‌های آبنما، آتش نشانی، آب و فاضلاب و دیگر موضوعات با تخصیص اعتبار تعیین تکلیف شده اند. 

فرماندار فومن از توقف جزیره‌ای عمل کردن در حوزه فرهنگی خبر داد و گفت: برنامه‌های فرهنگی در فومن باید با برنامه ریزی صحیح و منسجم نه تنها محلی بلکه به صورت استانی و ملی دنبال شود. 

نماینده عالی دولت در شهرستان فومن توجه به اشتغال را از اولویت‌های دولت در این شهرستان برشمرد و تصریح کرد: توجه به اشتغال خرد و کلان از اولویت‌های دولت است و علاوه بر آن باید گردشگری این شهرستان که در سطح استان و کشور مطرح است به صورت جدی دنبال شود. 

فکور با اشاره به پیگیری‌های اخیر در خصوص توسعه خدمات عمومی در شهرستان فومن بیان کرد: ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه راه‌های روستایی و همچنین ۱۷ میلیارد تومان در راستای بازآفرینی شهری به شهرستان جذب شده است. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول