اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مجوز مجلس به‌منظور افزایش نیروهای نظارتی و تعزیراتی برای بازار شب عید

عضو هئیت رئیسه مجلس گفت:‌ با مجوز مجلس تعداد زیادی نیرو به نهادهای نظارتی و تعزیراتی دولت اضافه شده و انتظار داریم که با حراست و مراقبت این نیروها تلاطم‌های گذشته بازار به ویژه در شب عید را شاهد نباشیم.

مجوز مجلس به‌منظور افزایش نیروهای نظارتی و تعزیراتی برای بازار شب عید

علیرضا سلیمی عضو هئیت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به اقدامات و تاکیدات قوه مقننه به نهادهای دولتی برای تنظیم و توزیع هرچه بهتر بازار شب عید نوروز، اظهار داشت: با مجوز مجلس تعداد زیادی نیرو به نهادهای نظارتی و تعزیراتی دولت اضافه شده و انتظار داریم که با حراست و مراقبت این نیروها تلاطم‌های گذشته بازار به ویژه در شب عید را شاهد نباشیم.

وی افزود: دولت باید از تمام توان خود به خصوص از لشکر بزرگ نظارتی و تعزیراتی خود برای مقابله با برخی از سودجویانی که در اعیاد مختلف به دنبال افزایش قیمت هستند برخورد کند و مجلس تاکید دارد که این سودجویان نیز به پارلمان و قوه قضائیه معرفی شوند.

عضو هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد: مجلس قطعا از تمام ابزارهای نظارتی خود برای ثبات و آرامش در بازار عید نوروز استفاده خواهد کرد و از اکنون به وزرا هشدار می‌دهیم که هیچگونه کوتاهی را در این امر که با معیشت و سفره مردم ارتباط مستقیمی دارد، برنمی‌تابیم.

این نماینده مجلس اظهار داشت: همچنین تاکید داریم که در جنگ اقتصادی که دشمن علیه مردم ما رقم زده، سودجویان نباید بیش از این مردم و خانوارهای ایرانی را مورد آزار و اذیت قرار دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول