اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

4 نفر بر اثر ابتلا به کرونا در خراسان‌جنوبی فوت کردند

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا خراسان جنوبی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته 4 نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا فوت کردند، گفت: در 24 ساعت گذشته تست 591 نفر در استان خراسان جنوبی مثبت شد.

4 نفر بر اثر ابتلا به کرونا در خراسان‌جنوبی فوت کردند

«غلامرضا شریف‌زاده» دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا خراسان جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهار داشت: در شبانه روز گذشته ۳۱۷ آزمایش مولکولی تشخیص کرونا در استان ۱۸۴ بیمار و از ۸۲۷ تست سریع  ۴۰۶ مورد مثبت جدید کرونا و مجموعا از هزار و ۱۴۴ تست ملکولی و سریع در استان ۵۹۰ مورد جدید کرونا شناسایی شد.

شریف زاده افزود: از این تعداد ۱۸ مورد از بشرویه، ۳۱۸ مورد از بیرجند، ۱۴ مورد از خوسف، ۱۶ مورد از درمیان، ۱۶ مورد از زیرکوه، ۲۵ مورد از سرایان، ۲۶  مورد از سربیشه، ۴۴ مورد از طبس، ۱۶  مورد از فردوس، ۵۶ مورد از قاینات و ۴۱ مورد مورد جدید از نهبندان شناسایی شد.

به گفته وی در حال حاضر ۲۱۶ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۱۲۵ نفر کرونا مثبتند.

شریف زاده گفت: از این تعداد ۲۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که متاسفانه حال عمومی ۳ نفر وخیم گزارش شده است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در استان افزود: در شبانه روز گذشته ۴ مورد جدید فوت ناشی از کرونا در استان ثبت شد که آمار جان باختگان این بیماری در خراسان جنوبی به هزار و ۳۱۹ نفر افزایش یافت.

به گفته وی در ادامه روند واکسیناسیون تاکنون ۵۷۰ هزار و ۶ نفر دوز اول واکسن کرونا، ۵۱۳ هزار و ۸۴۷ نفر دوز دوم و ۱۸۶ هزار و ۵۰۸ نفر دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند و مجموع واکسن تلقیح شده در استان به یک میلیون و ۲۷۰ هزار و ۳۶۱ دوز رسید.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول