اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

گودبرداری غیراصولی بازهم حادثه ساز شد/ ریزش ساختمان ۵ طبقه در نسیم شهر

بر اثر گودبرداری غیراصولی در نسیم شهر، یک ساختمان مسکونی ۵ طبقه به طور کامل فروریخت.

گودبرداری غیراصولی بازهم حادثه ساز شد/ ریزش ساختمان ۵ طبقه در نسیم شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بهارستان، گودبرداری غیر اصولی در یکی از محلات نسیم شهر، یک ساختمان مسکونی ۵ طبقه به طور کامل فروریخت و ساختمان تخریب شد.

ایرج ترکمانی رئیس سازمان آتش نشانی نسیم شهر، در گفتگو با خبرنگار فارس، با تشریح جزئیات حادثه فرو نشست یک ساختمان مسکونی، اظهار کرد: مقارن ساعت۳۰ دقیقه بامداد روز سه شنبه ۲۶ بهمن ماه جاری، از طریق تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی ،مامورین آتش نشانی بلافاصله در محل اعلام شده در محله حصارک حاضر و مشاهده می کنند که به علت گودبرداری غیر اصولی همسایه یک ساختمان ۵ طبقه با ۱۰ واحد مسکونی، دچار ترکهایی در بخشی از دیدارها می شوند، که بعداز بررسی های اولیه با هشدار به ساکنین اقدام به تخلیه ساکنان کرده و در نهایت با درایت و هوشیاری و اصرار مامورین تمام ساختمان از افراد تخلیه  و محل ایمن سازی می شود.

ترکمانی افزود: پس از تخلیه ساختمان حوالی ساعت ۲/۵۰ دقیقه بامداد این ساختمان مسکونی از سمت راست و متمایل به زمین همجوار گود برداری شده ریزش کرده و به تلی از آوار تبدیل می شود،که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته ولی خسارت مالی زیادی به بار آورده است.

وی گفت: بدنبال ریزش این ساختمان مسکونی، مامورین آتش نشانی حاضر در محل عملیات آوار برداری را آغاز و اقدام به تخلیه آوار می کنند،که تا ظهر امروز این ادامه داشته و تا پایان تخلیه آوار و ایمن سازی محل این عملیات ادامه  خواهد داشت.

رییس سازمان آتش نشانی نسیم شهر با هشدار به پیمانکاران و افرادی که اقدام به ساخت و ساز می کنند، خاطر نشان کرد: متاسفانه عدم رعایت نکات ایمنی در ساخت و سازها همواره خسارتها و آسیبهایی را بدنبال دارد که در این حادثه با هوشیاری  ساکنان و اقدام به موقع مامورین آتش نشانی در تخلیه افراد این حادثه خسارت جانی همراه نداشت . 

انتهای پیام /۶۷۰۲۱/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول