اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

سه هزار میلیارد ریال سهم آموزش و پرورش خراسان رضوی از اعتبارات محرومیت زدایی

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: از مجموع ۵۷ هزار میلیارد ریال اعتبارات محرومیت زدایی نظام تعلیم و تربیت در کشور ۳ هزار میلیارد ریال سهم آموزش و پرورش خراسان رضوی است.

سه هزار میلیارد ریال سهم آموزش و پرورش خراسان رضوی از اعتبارات محرومیت زدایی

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، مهرالله رخشایی فر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در حاشیه کلنگ زنی و افتتاح پروژه های آموزش وپرورش تربت حیدریه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: یکی از سیاست های نظام تعلیم و تربیت کشور محرومیت زدایی بخصوص در مناطق محروم و حاشیه شهر است، لذا باید به سمتی که عدالت تربیتی و فضای آموزشی برابر را در جامعه فراهم می کند حرکت کنیم. سعی ما بر این است نابرابری ها را حتی المقدور کم کنیم.

وی افزود: از مجموع ۵۷ هزار میلیارد ریال اعتبارات محرومیت زدایی نظام تعلیم وتربیت در کشور ۳ هزار میلیارد ریال سهم آموزش وپرورش خراسان رضوی است.

از طرفی این

رخشایی مهر خاطرنشان کرد: شهرستان تربت حیدریه استعداد خوبی دارد و در رتبه های کنکور و مسابقات علمی سرآمد هستند.

گفتنی است در سفر وزیر آموزش و پرورش به تربت حیدریه هنرستان ۱۲ کلاسه علامه طباطبایی با هزینه بری ۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید. این پروژه در سال ۹۸ کلنگ زنی شده بود که از محل اعتبارات دولتی و سازمان نوسازی مدارس ساخته شد.

همچنین صبح امروز و با حضور وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسوولان استانی و محلی کلنگ آموزشگاه شش کلاسه کوی امام خمینی(ره) به زمین خورد. این پروژه از محل اعتبارات محرومیت زدایی که با پیگیری نماینده مجلس محقق شده با هزینه ۸ میلیارد تومان ساخته می شود. زمین این آموزشگاه به متراژ ۷۰۰ مترمربع توسط ورثه مرحوم غلامرضا هادی زاده به مردم کوی امام اهدا شد‌.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول