اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دمشق: اقدامات اسرائیل در قدس اشغالی، جنایت جنگی است

وزارت خارجه سوریه تاکید کرد که تداوم اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی از جمله مصادره اراضی فلسطینی‌ها، تخریب منازل و آواره کردنشان غیرقانونی است.

دمشق: اقدامات اسرائیل در قدس اشغالی، جنایت جنگی است

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، دمشق از کشورهای جهان و سازمان‌های بین‌المللی و بشردوستانه خواست فوراً برای ممانعت از اصرار رژیم صهیونیستی در کشتار و آزار فلسطینیان و سلب حقوق آنها اقدام کنند.

به نوشته خبرگزاری دولتی سوریه (سانا)، وزارت امور خارجه سوریه در واکنش به حملات نظامیان صهیونیست به فلسطینیان قدس و کرانه باختری طی دو روز اخیر در بیانیه‌ای اعلام کرد: ادامه اقدامات وحشیانه اسرائیل در مصادره اراضی فلسطینی‌ها، تخریب منازل و بیرون راندن فلسطینی‌ها از خانه‌هایشان اقدامی غیرقانونی است و منجر به تشدید تنش در منطقه به طور کلی و  سرزمین‌های فلسطینی به طور ویژه می‌شود.

در این بیانیه آمده اسـت: دستورات صادر شده از سوی مقامات اشغالگر اسرائیل مبنی بر آواره ساختن شهروندان فلسطینی و تخلیه اموال آنها در محله الشیخ جراح قدس اشغالی، جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت و نقض آشکار قوانین بین المللی و حقوق بشردوستانه بین المللی است.

این وزارتخانه اعلام کرد که سوریه از همه کشورهای جهان و سازمان‌های بین‌المللی و بشردوستانه می‌خواهد که فوراً برای توقف این اقدامات اسرائیل و جلوگیری از اصرار اسرائیل در کشتار، آزار و اذیت و سلب حقوق فلسطینیان تلاش کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول