اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ

ثبت‌نام بیش از ۱۲۰۰ گروه در جشنواره سرود فجر/ 6 اسفند آخرین مهلت ارسال آثار

دبیر نخستین جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر تا 6 اسفند است و تا امروز 1200 اثر به دبیرخانه ارسال شده است.

ثبت‌نام بیش از ۱۲۰۰ گروه در جشنواره سرود فجر/ 6 اسفند آخرین مهلت ارسال آثار

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری فارس مهلت ارسال آثار به جشنواره سرود فجر تا ۶ اسفند‌ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

مصطفی زیبایی‌نژاد، دبیر نخستین جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر و رئیس مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری بسیج در گفت‌‌وگو با فارس درخصوص تمدید یک هفته‌ای جشنواره سرود گفت: به علت تقاضای فراوان گروه‌های سرود برای رساندن تولیدات جدید خود به جشنواره، ارسال اثر و ثبت‌نام در سایت جشنواره سرود فجر تا ۶ اسفندماه تمدید شد.

وی با اشاره به استقبال قابل توجه گروه‌های سرود از این جشنواره اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۲۰۰ گروه سرود از سراسر کشور در جشنواره ثبت نام کرده‌اند. این در حالی است که تا پایان زمان ثبت نام و ارسال اثر دو هفته زمان باقی است و این حجم از استقبال گروه های سرود در نوع خود کم نظیر و حتی بی نظیر است.

دبیر اولین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر تصریح کرد: همه استان‌ها در این جشنواره سهیم بوده و آثار بسیاری را ارسال کرده اند اما از این بین تاکنون گروه های سرود استان تهران، بیشترین سهم را در میان آثار ارسالی داشته است. همچنین پس از تهران، استان‌های فارس و اصفهان نیز به ترتیب بیشترین ثبت نام و اثر را داشته‌اند.

زیبایی‌نژاد درباره روند اجرایی جشنواره سرود افزود: همانطور که قبلا نیز گفتیم این جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری برگزار میشود که مرحله کشوری بصورت مسابقه بزرگ تلویزیونی پیش بینی شده است.

به گزارش فارس نخستین جشنواره ملی و بین‌المللی سرود در حال اجراست و تا ۶ اسفندماه سال جاری فرصت ثبت نام و ارسال آثار درسایت جشنواره به نشانی www.festivalsorood.ir تمدید شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول