اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مجتبی معین وزیری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان شد

در مراسمی با حضور رئوفی معاون سیاسی استانداری هرمزگان و حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کار، مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان معارفه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مراسم معارفه مجتبی معین وزیری مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان و تودیع هادی ابراهیمی امشب و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئوفی معاون سیاسی استانداری هرمزگان و جلیلی مدیرکل امور استان‌ها و جمعی از کارکنان این اداره کل برگزار شد.

حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم که بدلیل پروتکل‌های قرمز کرونایی به صورت محدود برگزار شد، بیان داشت: تلاش کنیم تا عدالت در عرصه‌ای که مسئولیت آن را داریم، محقق شود.

 

وی بیان کرد: از خدا می‌خواهیم دل‌های ما را راغب کن تا به سمت تشکیل دولت کریمه حرکت کنیم و علامت آن دولت، عزیز بودن اسلام و اهلش و ذلیل بودن نفاق و اهلش است.

حسینی خاطرنشان کرد:در دولت اسلامی در حال خدمت هستیم و ممکن است ریخت و قیافه من به کارگزاری نظام جمهوری اسلامی نخورد اما به حرمت اسلام باید حدودی را رعایت کنم.

وی همچنین تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی امانت است و این امانت صاحب دارد چرا که بعد از ۴۳ سال تهدید و تحریم و خارج از پیش بینی همه استراتژیست‌های عالم سر پا ایستاده و خون ۳۰۰ هزار شهید نشانه توجه به این نظام است.

حسینی تصریح کرد: این جایگاه امانت است و عزیز ساختن اسلام و اهلش باید در مدیریت ما عزیز شوند.

وی گفت: ما در وزارت مردم پارادایم مدیریتی‌مان در این است که هر چه و هر روز خودمان را ارزیابی کنیم و مساله ما عدالت است و باید خودمان را فدا کنیم.

معاون وزیر کار بیان داشت: وزیر ما امروز تحت هجمه‌های رسانه‌ای قرار گرفته چون در حال مبارزه با تبعیض است و برقراری عدالت هزینه دارد.

حسینی افزود: هم آوا شدن با وزیر یک ضرورت است و نمی‌شود که در استان‌ها روش دیگری در کار باشد و آقای معین وزیری وامدار فلان نماینده و فلان ستاد نیست اما وامدار امام و شهدا است و تا در این جایگاه قرار دارد باید خود را در مسیر حرکت دهد.

معاون وزیر کار همچنین گفت: ما فرصت نداریم و باید در عمل به شعارها با همت عمل کنیم و مفهوم عدالت را به مفاهمه با کارمندان خویش بگذارید تا خدمت به مردم که یکی از راههای سلوک است، معنای حقیقی خود را پیدا کند.

وی تاکید کرد: از ستاد وزارتخانه از آقای معین وزیری حمایت خواهد شد تا بتوانند راهبردهای وزارتخانه را بخوبی پیگیری کنند.

در این مراسم رئوفی معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان و جلیلی مدیر کل امور استان‌های وزارت کار نیز به بیان نکاتی پرداختند و از تلاش‌های هادی ابراهیمی نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول