اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

افتتاح و کلنگ زنی پنج مدرسه در قیر و کارزین

مدیر آموزش و پرورش قیر و کارزین از افتتاح یک باب مدرسه ۶ کلاسه در امامشهر و آغاز احداث ۴ مدرسه در روستاهای باغنو، هورز، تنگ روئین و شهرک اتحاد این شهرستان خبر خبر داد.

افتتاح و کلنگ زنی پنج مدرسه در قیر و کارزین

اکبر جعفری قیری در روند برگزاری مراسم کلنگ زنی و افتتاح این مدارس در قیروکارزین در گفت و گو با خبرنگار فارس در قیروکارزین اظهار داشت: امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، یک مدرسه در شهر امامشهر افتتاح و چهار مدرسه در چهار نقطه این شهرستان با اعتبار ۳۴۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کنگ زنی شدند که اعتبارات این پروژه ها از محل اعتبارات محرومیت زدایی، طرح برکت و مشارکت خیران تامین شده است.

وی افزود: با پیگیری و تلاش مستمر نماینده مردم این حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی، اداره کل آموزش و پرورش فارس و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس فارس این چهار پروژه‌ کنگ زنی و یک مدرسه افتتاح شد تا گام بلندی برای تسهیل در  برنامه‌های آموزشی و پرورشی برداشته شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش قیروکارزین ادامه داد: مدرسه ۶ کلاسه شهید بحرانی باغنو، مدرسه ۶ کلاسه آیت الله غفاری شهرک اتحاد، مدرسه ۶ کلاسه شهید قاسمی هورز دهستان هنگام و مدرسه ۶ کلاسه عمار یاسر تنگ روئین بخش مرکزی با اعتبار 300 میلیارد ریال کنگ زنی شدند.

جعفری قیری اضافه کرد: مدرسه ۶ کلاسه متوسطه اول پسرانه آیت الله طالقانی در شهر امامشهر نیز با اعتبار چهل میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.

وی بیان کرد: همچنین با قول مساعد مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان فارس، احداث 2 زمین چمن مصنوعی در شهرهای قیر و کارزین در برنامه آتی آموزش و پرورش قرار گرفت.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول