اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

احداث و تکمیل یادمان‌های شهدا در خراسان شمالی تسریع شود

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی با اشاره به نقش شهدا در حفظ و تداوم دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی، از کندی احداث و تکمیل یادمان‌های شهدا در استان انتقاد کرد و خواستار تسریع این روند شد.

احداث و تکمیل یادمان‌های شهدا در خراسان شمالی تسریع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی  و امام‌جمعه بجنورد، ظهر امروز در هفتاد و یکمین گردهمایی ائمه جمعه استان که با موضوعات پذیرش طلاب جدید در حوزه علمیه و دانشنامه دفاع مقدس خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: مقبره‌های شهدا در جای‌جای استان گنجینه‌هایی هستند که زیارت این اماکن مقدس صلاح دنیوی و اخروی را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه احداث یادمان و المان برای این اماکن ضرورت فرهنگی و اجتماعی است، گفت: روند احداث برخی از این المان‌ها و یادمان‌ها در خراسان شمالی به‌کندی پیش می‌رود و متولیان امر منتظر بودجه هستند، درحالی‌که همین ارگان‌ها در سایر حوزه‌ها فعالیت‌های عمرانی انجام می‌دهند.

امام‌جمعه بجنورد اضافه کرد: برای تحقق اهداف و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی باید روحیه فداکاری و جان‌فشانی در مسیر ارزش‌های انقلابی در جامعه زنده بماند که این یادمان‌ها و گلزارهای شهدا، ازجمله ابزارهای یادآوری این ارزش‌ها است.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول