اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

سرمربی سپاهان: شرایط پلی آف برای همه تیم ها یکسان است

مربی تیم والیبال سپاهان اصفهان گفت: در مرحله پلی آف کار سختی پیش رو داریم و شرایط بازی های برای هر هشت تیم راه یافته به این مرحله یکسان است.

سرمربی سپاهان: شرایط پلی آف برای همه تیم ها یکسان است

داوود مقبلی در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به اینکه در ۵ هفته باقی مانده به پایان دور مقدماتی صدرنشینی تیم سپاهان تثبیت شده بود و نتیجه بازی پایانی برای ما از اهمیت زیادی برخوردار نبود تصمیم بر این شد که تیم دوم را برای رویارویی با آذرباتری به شهر ارومیه بیاوریم.

وی ادامه داد: تلاش بازیکنان جوانمان نیز قابل قبول بود ولی نتوانستند پیروز بازی مقابل آذرباتری شوند.

مقبلی افزود: امسال چهار الی پنج تیم شرایط قهرمانی لیگ برتر ایران را دارند و برای رسیدن به این مهم هر آنچه در توان دارند به کار بسته اند و تیم سپاهان اصفهان نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مربی تیم والیبال سپاهان اصفهان گفت: در مرحله پلی آف تیم های مدعی به مصاف هم خواهند رفت و بر اساس برنامه ریزی فدراسیون تمام بازی ها به صورت متمرکز در تهران برگزار می شود و شرایط برای همه تیم ها یکسان است.

تیم والیبال آذرباتری ارومیه در آخرین دیدار خود در لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۰ با نتیجه سه بر یک موفق به شکست فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، صدرنشین این رقابت‌ها شد و با هفت برد و ۲۲ امتیاز به کار خود پایان داد.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول