اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

سرمربی فولاد سیرجان: بازی ضعیفی مقابل شهرداری ارومیه داشتیم

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان گفت: آخرین دیدار دور مقدماتی مقابل شهرداری ارومیه را به هیچ وجه خوب بازی نکردیم و باید با تفکرات جدید و مثبتی وارد کوران مسابقات پلی آف شویم.

سرمربی فولاد سیرجان: بازی ضعیفی مقابل شهرداری ارومیه داشتیم

سعید رضایی سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امروز شرایط خوبی در جریان مسابقه نداشتیم و با توجه به خستگی برخی از بازیکنانم نتوانستیم بازی همیشگی خود را به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: برد و باخت برای تیم شهرداری ارومیه در این دیدار مهم نبود ولی آنها برای بهبود جایگاه به میدان آمده بودند و توانستند به پیروزی برسند.

رضایی افزود: بازیکنانم امروز اصلا والیبال بازی نکردند و وقتی والیبال بازی نمی کنیم نباید انتظار برد هم داشته باشیم.

سرمربی تیم فولاد سیرجان اضافه کرد: مطمئنا پس از بازگشت به سیرجان با بازیکنان صحبت خواهیم کرد تا با تفکری جدید، روحیه ای جنگنده و مثبت وارد مرحله پلی آف شوند.

رضایی ادامه داد: تیم ما یکی از خسته ترین تیم های لیگ برتر ایران است چرا که امسال در جام باشگاه های آسیا و باشگاه های جهان نیز حضور داشتیم و بازیکنانم تا حدودی زیادی خسته و کم انگیزه هستند و باید به شرایط روحی و روانی خوبی برسیم.

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان گفت: تیم فولاد سیرجان بیشتر بازیکنان فصل قبل خود را از دست داده و در این میان اقدام به جذب ۲ بازیکن خارجی کرده‌ایم.

تیم شهرداری ارومیه در آخرین هفته دور گروهی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با نتیجه سه بر صفر مقابل فولاد سیرجان ایرانیان به برتری دست یافت.

با این نتیجه شهرداری ارومیه با ۱۶ برد و ۴۷ امتیاز در پایان دور گروهی پنجم شد و تیم فولاد سیرجان ایرانیان با ۱۳ برد و ۳۸ امتیاز به عنوان تیم ششم راهی دور بعد شد.

انتهای پیام

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول