اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

درس بزرگ رهبر انقلاب درباره تزریق واکسن کرونا/ وقتی که همه منتظر واکسن بودند!

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: رسانه‌ای کردن تزریق واکسن کرونا از سوی رهبر معظم انقلاب، پیامی به مردم درباره اهمیت تزریق واکسن کرونا است، مردم باید از این مسأله پند بگیرند و واکسن را تزریق کنند.

درس بزرگ رهبر انقلاب درباره تزریق واکسن کرونا/ وقتی که همه منتظر واکسن بودند!

همایون سامه یح نجف آبادی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، درباره تزریق دز سوم واکسن از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: رسانه‌ای کردن تزریق واکسن کرونا از سوی رهبر معظم انقلاب، پیامی به مردم درباره اهمیت تزریق واکسن کرونا است، مردم باید از این مسأله پند بگیرند و واکسن را تزریق کنند.

وی درباره عدم تزریق واکسن کرونا از سوی گروهی از جامعه، افزود: اگر کسی می‌گوید واکسن ضرر دارد، باید بداند رهبر معظم انقلاب نخستین کسی بود که تمایل به تزریق واکسن کرونا داشت.

سامه یح، تأکید کرد: پیام رهبری این بود که هرکسی واکسن کرونا را تزریق کند، سلامت خود و اطرافیان را تضمین کرده است، به همین خاطر باید تمامی واجدان شرایط، تزریق واکسن کرونا را در دستور کار خود قرار دهند.

 نماینده کلیملیان ایران در مجلس اظهارکرد: سال گذشته در چنین زمانی واکسنی وجود نداشت و همه ما منتظر رسیدن واکسن بودیم تا آن را تزریق کنیم اما امروز این واکسن در دسترس است و زحمات زیادی برای واردات و تولید کشیده شده است، به طور قطع کسانی که واکسن تزریق نمی‌کنند کفران نعمت کرده‌اند و سلامتی اطرافیان خود را به خطر می‌اندازند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول