اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

پیشروی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در شهر مرزی «حرض»

رسانه‌های یمنی از پیشروی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در شهر «حرض» در استان حجه واقع در مرز عربستان سعودی خبر دادند.

پیشروی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در شهر مرزی «حرض»

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع یمنی از پیشروی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی چند ساعت گذشته در شهر مرزی «حرض» در استان حجه خبر دادند.

به گفته این منابع، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی چند ساعت گذشته بر روستای القائم در منطقه الفج مسلط شده و در میان تلفات سنگین نیروهای مستعفی یمن و ائتلاف متجاوز سعودی، پیشروی نیروهای صنعاء همچنان ادامه دارد.

به نوشته وبگاه «الخبر الیمنی»، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین طی چند روز گذشته بر کوه‌های القفل، واقع در شمال شرقی حرض، کوه‌‌های الهیجه و اردوگاه المحصام مسلط شدند حال آنکه نظامیان سودانی و جنگنده‌های ائتلاف سعودی از نیروهای دولت مستعفی یمن حمایت می‌کردند.

روز گذشته نیز «راشد مبخوت معروف» سخنگوی رسانه‌ای منطقه پنجم نظامی دولت مستعفی یمن گفت که نیروهای ائتلاف متجاوز و متحدان آن از شهر حرض در استان حجه واقع در شمال غرب یمن خارج شده‌اند. شهر حرض یکی از مهم‌ترین شهرهای یمن به شمار می‌رود زیرا گذرگاهی حیاتی و مهم دارد که آن را به عربستان سعودی مرتبط می‌کند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول