اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

نحوه واگذاری تیم اترک به بخش خصوصی مشخص شود

استاندار خراسان شمالی گفت: تیم فوتبال نباید صرفا حمایتی باشد بلکه باید موجب ایجاد درآمد شود که واگذاری به بخش خصوصی می تواند مشکلات این تیم را حل کند.

نحوه واگذاری تیم اترک به بخش خصوصی مشخص شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز، محمد رضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی، در نشست با خبرنگاران، اظهار کرد: ایجاد درآمد پایدار باید جزو اولویت های کاری شهرداران باشد.

وی حضور شهردار قوی را عاملی برای ایجاد امید و انگیزه در بین شهروندان دانست و گفت: سازمان همیاری شهرداری های استان باید نسبت به موضوعات کارشناسی ایجاد درآمد و تقویت خود اهتمام ویژه داشته باشد و مرجعی قوی برای حمایت از شهرداری ها باشد.

استاندار خراسان شمالی، افزود: تعیین تکلیف واگذاری تیم فوتبال اترک خراسان شمالی از دیگر دستورکارهایی است که باید انجام شود.

وی اظهار کرد: ضوابط قانونی در خصوص فروش و واگذاری تیم از طریق ترک تشریفات یا مزایده بررسی و روند کار هر چه سریع تر اجرایف شود.

حسین نژاد با بیان اینکه عدم تعیین تکلیف به موقع تیم فوتبال اترک استان موجب کاهش ارزش آن می شود، افزود: تیم فوتبال نباید صرفا حمایتی باشد بلکه باید موجب ایجاد درآمد شود که واگذاری به بخش خصوصی می تواند مشکلات این تیم را حل کند.

بر اساس این گزارش در این نشست بودجه و متمم سالجاری و بودجه پیشنهادی ۱۴۰۱ سازمان همیاری شهرداری استان بررسی و تصویب شد.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول