اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

توقیف 260 خودروی پرخطر و اخذ تعهد از رانندگان در یزد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز یزد با بیان این‌که به منظور صیانت از آرامش و سلامت شهروندان، نظارت بر رانندگان پر خطر در دستور کار قرار گرفته است،‌ گفت:‌ طی 9 ماهه نخست امسال 260 مورد توقیف فیزیکی و اخذ تعهد از رانندگان پرخطر در استان یزد انجام شده است.

توقیف 260 خودروی پرخطر و اخذ تعهد از رانندگان در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد،‌ محمدرضا حدادزاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد:‌ در ۹ ماه سال جاری علاوه بر ۲۶۰ مورد توقیف فیزیکی وسایل نقلیه پر خطر، ۶۶۴ مورد توقیف سیستمی نیز در استان یزد انجام شده است.

وی افزود: در مورد رانندگان با سرعت‌های بحرانی، در مجموع حدود۴۷۶ پیامک هشدار ارسال و ۱۴۸ مورد نیز منجر به  اخذ تعهد  شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد با اشاره به ثبت ۳۲۷ مورد توقیف سیستمی در خصوص خودروهای با سرعت‌های بحرانی، گفت: جنون سرعت در برخی از جوانان باعث ایجاد خطر برای شهروندان می‌شود که در این رابطه برخورد قاطع و الزام به طی کلاس‌های آموزش و بازآموزی رانندگی در دستور کار است.

حدادزاده ایجاد آرامش و امنیت برای مردم و شهروندان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: محل تخلیه هیجانات جوانی و نشان دادن مهارت‌های فنی و رانندگی، پیست‌های موتور سواری و اتومبیل‌رانی است و کسی حق ندارد به هر دلیلی با حرکات غیر متعارف رانندگی، آرامش شهروندان را بر هم بزند.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول