اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای طرح ملی «ایجاد بانک جامع و مدیریت تجهیزات برق» در سمنان

طرح ملی «ایجاد بانک جامع و متمرکز کالا به‌منظور مدیریت تأمین و دسترسی سریع به تجهیزات» در سمنان اجرا می‌شود.

اجرای طرح ملی «ایجاد بانک جامع و مدیریت تجهیزات برق» در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نمایندگان شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان از فعالیت‌ها و اقدامات انجام‌شده در امور تدارکات و قراردادها و انبار شرکت برق منطقه‌ای سمنان بازدید کردند.

یعسوب قلیچ‌لی، سرپرست امور تدارکات و قراردادهای شرکت برق منطقه‌ای سمنان در ابتدای این بازدید برای آشنایی بیشتر، به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این شرکت در امور تدارکات و قراردادها پرداخت.

وی افزود: طرح ویژه ملی «ایجاد بانک جامع و متمرکز کالا به‌منظور مدیریت تأمین و دسترسی سریع به تجهیزات» توسط مدیرعامل شرکت توانیر به برق منطقه‌ای سمنان ابلاغ و در این شرکت در حال پیگیری و اجراست.

آبیاری، مدیر امور تدارکات و قراردادهای شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان نیز اقدامات و فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه تدارکات و انبار شرکت برق منطقه‌ای سمنان را سیستمی، منظم و مؤثر دانست و بر لزوم انجام بهینه کاوی و الگوبرداری از عملکرد شرکت‌های برق منطقه‌ای تأکید کرد.

در این بازدید، مدیر امور تدارکات و قراردادها و رئیس اداره انبارهای شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با مراجعه به قسمت‌های مختلف امور تدارکات این شرکت، از نزدیک با فعالیت‌های صورت گرفته همچون طرح ویژه ملی ایجاد بانک جامع و متمرکز کالا آشنا شده و روند برگزاری مناقصه‌ها، فرایند خریدهای سامانه‌ای، عملکرد کمیته‌ها و کارگروه‌های حوزه مناقصات و قراردادها و.... مورد بازدید و بهینه کاوی قرار گرفت.

در ادامه نیز از انبار مرکزی شرکت برق منطقه‌ای سمنان و فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در خصوص سامانه انبار، دستورالعمل‌ها و رویه‌ها و نحوه انبارش و انبارداری تجهیزات، بازدید میدانی شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۳/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول