اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

توزیع 2000 بسته معیشتی در منطقه محروم سراوان توسط سپاه قمربنی‌هاشم(ع)

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) از توزیع بیش از ۲ هزار بسته کمک مؤمنانه در منطقه سیرکان استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

توزیع 2000 بسته معیشتی در منطقه محروم سراوان توسط سپاه قمربنی‌هاشم(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سپاه چهارمحال و بختیاری، علی‌محمد اکبری از توزیع بیش از ۲ هزار بسته کمک مؤمنانه در منطقه سیرکان استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: این اقدام در راستای مردم‌یاری، مردم‌داری و مردم‌نوازی سپاه سرافراز قمربنی‌هاشم(ع) انجام شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) افزود: تیپ آقا قمربنی هاشم(ع) در منطقه جنوب شرق کشور برای تأمین امنیت پایدار حضور دارد و رزمندگان این یگان علاوه بر بحث برقراری امنیت پایدار، بحث محرومیت‌زدایی و همچنین کمک‌های مؤمنانه را با یاری مجموعه سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) و کمک مسئولان بومی شهرستان سراوان پیگیری می‌کند.

وی، با اشاره به سخاوتمندی مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری و کمک ۳۶۰ میلیارد تومانی آنها در بحث قرارگاه مواسات و کمک مؤمنانه استان، ادامه داد: با توجه به اینکه یگان ما(تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام) در منطقه جنوب شرق حضور داشته و ارتباط خوبی با مردم بومی منطقه دارد، نظر به نیازمندی مردم این منطقه، تلاش شد تا بیش از ۲ هزار بسته کمک مؤمنانه اعم از معیشتی، خوراکی، پوشاک و لوازم التحریر تهیه و به منطقه ارسال و با هماهنگی فرمانده حوزه سیرکان تحویل مردم نیازمند منطقه شود.

اکبری، با تأکید بر نیازمندی مردم منطقه سیرکان و شهرستان سراوان، خواستار توجه بیشتر مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری در زمینه کمک به هم‌نوعان خصوصا در این مناطق که نیازمندی بیشتری دارند، شد.

وی با اشاره به تداوم تلاش‌های سپاه استان در حوزه محرومیت‌زدایی، سازندگی و کمک مؤمنانه، در مناطق محروم، اظهار کرد: نام نیک تیپ ۴۴ قمربنی‌هاشم در مأموریت‌های متعددی که در مناطق مختلف در جنوب غرب، شمال غرب کشور داشته ورد زبانهاست و ان شاءالله در این مأموریت هم سرافراز خواهد بود.

انتهای پیام/68023/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول