اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تصادف مینی‌بوس با نیسان در بزرگراه شهید آوینی تهران/۶ نفر مصدوم شدند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: تصادف یک دستگاه مینی‌بوس با نیسان در بزرگراه شهید آوینی تهران ۶ مصدوم بر جای گذاشت.

تصادف مینی‌بوس با نیسان در بزرگراه شهید آوینی تهران/۶ نفر مصدوم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه یک مورد حادثه تصادف در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید آوینی نرسیده به بزرگراه سلمان فارسی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده میشود که دو ایستگاه بلافاصله به محل اعزام می‌شوند.

وی گفت: یک دستگاه مینی‌بوس که سرویس پرسنل یکی از کارخانجات صنعتی بوده با تعدادی سرنشین به هنگام حرکت به شدت با قسمت عقب یک نیسان حامل بار میوه برخورد کرده و موجب مصدومیت ۶ نفر می‌شود.

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران افزود: راننده نیسان به همراه راننده مینی‌بوس و ۴ نفر از سرنشینان مینی‌بوس دچار که همگی مرد بودند مصدومیت شدند که همگی به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

ملکی بیان کرد: به دلیل آسیب دیدگی جلوی مینی‌بوس، راننده پشت فرمان محبوس شده بود که توسط عوامل اورژانس خارج شد که از ناحیه پا دوار مصدومت شده بود.

وی گفت: در پایان محل ایمن سازی شد و محل حادثه تحویل نیروهای راهور شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول