اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

اقلیم عراق، دروازه حضور ایران به بازارهای سوریه و لبنان

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت: اقبال سرمایه‌گذاران ما همچنان به سمت اقلیم عراق است، چون اقلیم دروازه ورود کالاهای ایران به سوریه و لبنان است.

اقلیم عراق، دروازه حضور ایران به بازارهای سوریه و لبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کیوان کاشفی عضو هیأت رئیسه اتاق ایران و رئیس اتاق کرمانشاه در دیدار فعالان اقتصادی کرمانشاه با سرکنسول ایران در سلیمانیه عراق، اظهار داشت: شروع مبادلات تجاری ایران و عراق از طریق سلیمانیه بوده‌ و این استان سابقه طولانی و نقش بسزایی در تعاملات تجاری با ما دارد.

وی ادامه داد: اقبال سرمایه‌گذاران ما همچنان به سمت اقلیم عراق است، چون اقلیم دروازه ورود کالاهای ایران به سوریه و لبنان است.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه تصریح کرد: تعاملات تجاری با هریک از بخش‌های اقلیم و عربی‌ساز و کار منحصر به فرد و الگوی خاص خود را می‌طلبد.

وی اضافه کرد: سفرهای استانداران کرمانشاه و سلیمانیه باید بعد از سال‌ها از سر گرفته شود، مبادلات ریالی با اقلیم، رفع تعهدات ارزی را با چالش مواجه کرده و نیازمند تطبیق استانداردها بین ایران و اقلیم هستیم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول