اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

۵۰۰ تعاونی لرستان توسط بانوان مدیریت می‌شود/ کارآفرینان خواستار تسهیل شرایط کسب و کار

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بر تسهیل شرایط فعالیت برای کارآفرینان توسط دولت تاکید کرد و گفت: فضای کسب‌وکار باید بهبود پیدا کند تا امکان ارائه طرح و ایده و نوآوری وجود داشته باشد.

۵۰۰ تعاونی لرستان توسط بانوان مدیریت می‌شود/ کارآفرینان خواستار تسهیل شرایط کسب و کار

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی آشتاب صبح امروز  در آئین سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید لرستان و تجلیل از واحد نمونه و گروه کار نمونه استان، اظهار کرد: هدف اصلی این جشنواره ارتقای سطح سلامت بنگاه‌های اقتصادی و صیانت از نیروی انسانی فعال در واحدهای تولیدی و کارگاهی است.

وی خاطرنشان کرد: این اهداف با ایجاد خانه‌های بهداشت،  با حضور بهبان‌ها، با همکاری و تعامل دانشگاه علوم پزشکی با ادارات شهرستانی و انتقال تجریه و مهارت جهت حفظ سلامت نیروهای کار محقق می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، تولید رقابتی و باکیفیت را در سایه وجود یک نیروی سالم عنوان و تصریح کرد: خوشبختانه طی سال‌های اخیر شاهد کاهش حوادث در  بنگاه‌ها هستیم که در این زمینه جزء استان‌های برتر قرار داریم.

آشتاب از برنامه‌ریزی‌ها جهت کاهش ۲۵ درصدی آسیب اجتماعی در محیط کار در قالب برنامه پنج ساله خبر و ادامه داد: امروز با استقبال خوبی از سوی جامعه کارگری و کارفرمایی در این زمینه روبه‌رو هستیم.

وی بر معرفی الگوهای موفق در حوزه‌های مختلف تاکید و خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای اصلی جامعه امروز ما گرایش به سمت کارآفرینی است و بهترین راه الگوپذیری از افراد موفق و کارآفرینان برتر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه ۵۰۰ تعاونی استان توسط بانوان مدیریت می‌شود، افزود: بیشتر اعضای این تعاونی نیز خانم بوده که از ظرفیت و توانمندی بالایی برخوردار هستند.

آشتاب ادامه داد: نگاه به کار در استان تغییر یابد، از کار در دستگاه دولتی باید عبور و به سمت کارآفرینی حرکت کرد، این مهم از طریق فرهنگ‌سازی امکان‌پذیر خواهد بود.

وی بر تسهیل شرایط فعالیت برای کارآفرینان توسط دولت تاکید و خاطرنشان کرد: فضای کسب‌وکار باید بهبود پیدا کند تا امکان ارائه طرح و ایده و نوآوری وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول