اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

افتتاح 10 ورودی جدید ایستگاه‌های مترو در سال 1400

سال ۱۴۰۰ در کنار افتتاح 6 ایستگاه اقدسیه، مرزداران، شهرک آزمایش، مدافعان سلامت، شهید رضایی و توحید در خطوط ۶ و ۷، خوشبختانه عملیات اجرایی مربوط به تکمیل 7 ورودی جدید نیز تا به امروز به سرانجام رسید.

افتتاح 10 ورودی جدید ایستگاه‌های مترو در سال 1400

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) اعلام کرد:با افتتاح ورودی های دوم ایستگاه‌های مولوی و بریانک در خط ۷ مترو که پنجشنبه هفته گذشته صورت گرفت، شمار ورودی‌های جدید بهره‌برداری شده در سال جاری به عدد ۷ رسید؛ این در حالی است که پیش‌بینی می‌شود در روزهای باقیمانده از امسال 3 ورودی جدید دیگر در خطوط ۶ و ۷ مترو به روی مردم گشوده شود.

سال ۱۴۰۰ در کنار افتتاح 6 ایستگاه اقدسیه، مرزداران، شهرک آزمایش، مدافعان سلامت، شهید رضایی و توحید در خطوط ۶ و ۷، خوشبختانه عملیات اجرایی مربوط به تکمیل 7 ورودی جدید نیز تا به امروز به سرانجام رسیده تا در اختیار مردم صبور پایتخت قرار گیرد.

تلاش دست اندرکاران اجرایی پروژه های شرکت مترو بر آن است که در روزهای باقی مانده از سال جاری، ایستگاههای بوستان گفتگو و شهدای هفدهم شهریور در خط ۷ نیز تکمیل شوند و در کنار این موارد، 3 ورودی جدید در ایستگاه‌های مدافعان سلامت، اشرفی اصفهانی و یادگار امام (ره) آماده بهره برداری شوند تا به این ترتیب شرایط بهتری برای استفاده عموم مردم از شبکه حمل و نقل ریلی پایتخت فراهم آید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول