اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

رانندگان حرفه‌ای استان سمنان چگونه آموزش می‌بینند؟

رانندگان حرفه‌ای استان سمنان سالانه هزاران کیلومتر در جاده‌ها رانندگی می‌کنند؛ اما آنها چگونه آموزش می‌بینند؟

رانندگان حرفه‌ای استان سمنان چگونه آموزش می‌بینند؟

مهدی رجایی‌فرد، رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان از برگزاری نخستین آزمون ادواری عملی بدو خدمت رانندگان حرفه‌ای استان خبر داد و اظهار کرد: آزمون عملی بدو خدمت رانندگان حرفه‌ای، نخستین بار به همت کارشناسان اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان و با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در محل پایانه حمل‌ونقل کالای شهرستان سمنان برگزار شد.

وی گفت: این نخستین دوره آزمون عملی بدو خدمت رانندگان در دو بخش رانندگان کالا و مسافربری برون‌شهری بود که در پایانه حمل‌ونقل کالای سمنان برگزار شد.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان گفت: این آزمون عملی شامل کنترل و بازبینی، امداد جاده‌ای، اخلاق حرفه‌ای، مهار بار، توانایی ایمنی در جاده و سرویس و نگهداری اصولی وسیله نقلیه بود.

رجایی‌فرد خاطرنشان کرد: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان توانست این دوره از آزمون‌های بدو خدمت رانندگان را بدون هیچ کم و کاستی و با بالاترین کیفیت برگزار کند.

وی با اشاره به اینکه این آزمون به‌منظور ارتقای سطح کیفی رانندگان در استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: در این آزمون، 39 نفر از رانندگان بخش کالا و مسافر استان سمنان حضور داشتند.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان تأکید کرد: متقاضیان شغل رانندگی حرفه‌ای، برای دریافت کارت هوشمند باید آموزش‌های تخصصی و عمومی مربوطه را گذارنده و در آزمون دوره‌های مذکور قبول شوند که در صورت قبولی، کارت هوشمند رانندگی دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول