اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تداوم تعطیلی مدارس به صورت حضوری در شهرهای قرمز کرونایی

با قرمز شدن اکثر شهرهای استان مرکزی با تصمیم ستاد کرونا طی هفته جاری تمامی کلاس های درس در مناطق شهری به صورت غیرحضوری است.

تداوم تعطیلی مدارس به صورت حضوری در شهرهای قرمز کرونایی

به گزارش خبرگزاری فارس در اراک؛ در پی شیوع سویه جدید ویروس کرونا و قرمز شدن اکثر شهرهای استان مرکزی با تصمیم ستاد کرونا طی هفته جاری تمامی کلاس‌های درس در مناطق  شهری به صورت  غیرحضوری و در بستر شبکه شاد برگزار خواهد شد.

همچنین کلاس‌های درس در مناطق  روستایی،کلاس‌های کارگاهی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

حضور عوامل اجرایی به منظور نظارت بر امر آموزش غیرحضوری در ایام مذکور در مدارس  الزامی است. 

قرمز شدن ۱۱ شهر مرکزی

به گزارش فارس بر اساس آخرین رنگ‌بندی اعلام شده شمار شهرستان‌های قرمز استان مرکزی در رنگ‌بندی کرونا، بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ۱۱ مورد افزایش یافت.

اکنون در آخرین گزارش رنگ‌بندی کرونا اراک، ساوه، دلیجان، محلات، تفرش، فراهان، خنداب، شازند، آشتیان، کمیجان و خمین از توابع استان مرکزی نیز در وضعیت قرمز قرار دارند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز جاری شهرستان وضعیت شهرستان کمیجان نیز قرمز شد و شهرستان زرندیه نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت.

با توجه به شیوع بالای بیماری، در حال حاضر هیچ کدام از شهرستان‌های استان مرکزی در وضعیت نارنجی و آبی کرونایی قرار ندارند.

شناسایی ۴۹۸ نفر بیمار جدید

بر اساس آخرین یافته‌های آزمایشگاهی، شمار مبتلایان جدید به کرونا در استان مرکزی طی ۴۸ ساعت گذشته به ۴۹۸ نفر رسید.

۴۴ نفر از این بیماران در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول