اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پیست استاندارد اسکیت در گنبدکاووس راه‌اندازی می‌شود

شهردار گنبدکاووس گفت: پیست استاندارد اسکیت به مساحت ۵ هزار مترمربع به منظور برگزاری مسابقات کشوری امروز کلنگ‌زنی شد.

پیست استاندارد اسکیت در گنبدکاووس راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، سیدعلی‌اصغر موسوی امروز در جمع کارکنان شهرداری اظهار کرد: در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲۲ پروژه با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال کلنگ‌زنی و یا افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی ۱۱ پروژه که مهمترین آنها ساختمان مرکزی شهرداری، شهربازی سرپوشیده، ساختمان ترمینال مرکزی شهر و پیست  استاندارد اسکیت آغاز می‌شود.

شهردار گنبدکاووس خاطرنشان کرد: پیست استاندارد اسکیت به منظور برگزاری مسابقات کشوری به مساحت ۵ هزار متر‌مربع و پیش‌بینی اعتبار یک میلیارد تومان دارای محوطه جداگانه برای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری کلنگ‌زنی شد.

وی ادامه داد: ساختمان مرکزی شهرداری نیز به مساحت ۴ هزار مترمربع و زیربنا ۷ هزار مترمربع در ۱۳ طبقه با پیش‌بینی اعتبار ۵۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد و تلاش می‌کنیم در مدت ۱۸ ماه این پروژه به بهره‌برداری برسد.

موسوی گفت: ساختمان چهار آتش‌نشانی واقع در خیابان شهید یوسفی، پارک شهید مهماندوست و نصب پایه چراغ روشنایی دکوراتیو از جمله مهمترین پروژه‌های قابل افتتاح شهرداری است.

رئیس شورای شهر گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت: سیاستگذاری شورای شهر بر مبنا روان‌سازی پروژه‌ها و خدمات شهری بوده و قرار است لوایح که در صحن شورا کارشناسی و در کمیسیون بررسی و امکان‌سنجی می شود هرچه سریع‌تر توسط شهرداری مصوب شود.

پرویز ناصری اظهار کرد: شهردار گنبدکاووس از محل درآمدهای شهرداری منابع پروژه‌ها را تامین کرده و در این مدت فعالیت‌های خوبی داشته است.

* کارآمدی بخشی از مشروطیت نظام هر کشور است
امام جمعه گنبدکاووس نیز در جلسه اظهار کرد: کارآمدی بخشی از مشروطیت هر نظام بوده و این میسر نمی‌شود مگر اینکه فاصله طبقاتی کاهش یافته، اشراف‌گری مسئولان کنار گذاشته شود و عدالت اجتماعی به گونه‌ای که مردم طعم آن را بچشند اجرا شود.

حجت‌الاسلام محمود ترابی اظهار کرد: نیروی دریایی و کشتیرانی کشور ما حدود ۳۰۰ سال تعطیل شده بود و امروز کشور ما با اقتدار به دریا برگشته و ناو جنگی دریایی به دست جوانان خلاق ما ساخته می‌شود.

وی تصریح کرد: موشک‌های دریایی ما بومی‌سازی شده و خود می‌تواند مسیر و هدف را تشخیص داده و با توجه به نقشه راهی که در حافظه خود دارند مسیر را تغییر داده و به هدف نهایی برسند.

امام جمعه گنبدکاووس گفت: در همه دنیا به دلیل تسلط زبان انگلیسی باید در حرکت‌های هواپیمایی و کشتیرانی از این زبان استفاده شود اما هر کشتی که وارد خلیج فارس و دریای عمان می‌شود برای عبور از تنگه سوق‌الجیشی هرمز باید با زبان فارسی سخن گفته تا اجازه عبور داده شود.

وی ادامه داد: در این ۴۳ سال فرازو نشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشته و به اهداف بلندی دست پیدا کردیم.

وی بیان کرد: امروز ایران ما با اقتدار و شجاعت تمام همسایه اسرائیل به لحاظ راهبری دنیا و نظارت و تسلط بر آن بوده و اقیانوس ارام محل جولان کشتی‌های جنگی ما است.

انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول