اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

امام جمعه اهل سنت درمیان: اهل سنت حاضران همیشه در صحنه انقلاب اسلامی هستند

امام جمعه اهل سنت درمیان: اهل سنت همواره قدردان خدمات نظام اسلامی بوده و هستند به همین دلیل در همه صحنه نظام حضوری فعال دارند.

امام جمعه اهل سنت درمیان: اهل سنت حاضران همیشه در صحنه انقلاب اسلامی هستند

مولوی «سید احمد عبدالهی» امام جمعه اهل سنت درمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند، با بیان اینکه عزت ما در کشور به نظام و جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: عزت ایران به اقوام و مذاهب اسلامی است که در کشور زندگی می کنند.
 
وی با بیان اینکه دشمنان اسلام برنامه های زیادی را برای مقابله با نظام در نظر گرفته اند، اما از توطئه های نظامی چون ناامید شدند به سمت تفرقه و اختلاف در بین مسلمین روی آوردند، گفت: دشمن از طریق سوء استفاده از گلایه های اقتصادی مردم، بدنبال ایجاد تنش و تفرقه بین ملت است.
 
امام جمعه اهل سنت اسدیه با بیان اینکه مسلمانان در ایران قدردان نظام اسلامی هستند و صبر و استقامت خواهند کرد، افزود: اگر ایمان و اعتقاد و باور ما به خداوند محکم باشد و انقلاب اسلامی را یک نعمت بدانیم مشکلات یک چیز اقتصادی زودگذر و حل شدنی خواهد بود.
 
وی با تاکید بر اینکه اهل سنت همواره قدردان خدمات نظام اسلامی بوده و هستند، افزود: اهل سنت در همه صحنه ها حضور دارند و نعمت را فراموش نمی کنند و قدردان آن هستند ودر ۲۲ بهمن حضور اهل سنت همراه با علمای خود چشم گیر است و از این طریق ارادت خود را به اسلام و انقلاب و نفرت خود را نسبت به دشمنان به نمایش می گذارند.

وی ادامه داد: تبلیغات و القائاتی که مطرح می‌شد مردم از انقلاب خود حمایت نمی‌کنند و ناامید شدند امروز با حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر نقش بر آب شد.

مولوی عبدالهی با تاکید بر اینکه همه ما باید قدر انقلاب را بدانیم و پشتیبان آن باشیم گفت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای زیادی در عرصه‌های مختلف از جمله پزشکی، زیرساختی، علمی، هسته‌ای، نظامی و رفاهی برای مردم داشته است و شرایط اکنون با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی قابل قیاس نیست.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول