اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

مردم ایران عظمت اسلام را در جهان به نمایش گذاشتند

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت: امروز انقلاب اسلامی ما به برکت ولایت فقیه در جامعه‌ جهانی از اقتدار و عظمت خاصی برخوردار است و مردم ایران عظمت اسلام را در جامعه بشری به نماش گذاشتند و اقتدار اسلام را به همگان نشان دادند.

مردم ایران عظمت اسلام را در جهان به نمایش گذاشتند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس امروز در جمع مردم زرند با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نقطه‌ عطفی در جهان بشریت است، اظهار داشت: ایران ولایی، انقلابی و اسلامی نماد تمام‌نمای عظمت جهان اسلام و قرآن و عترت است.

وی عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی ما به برکت ولایت فقیه در جامعه‌ جهانی از اقتدار و عظمت خاصی برخوردار است و مردم ایران عظمت اسلام را در جامعه بشری به نماش گذاشتند و اقتدار اسلام را به همگان نشان دادند.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس تصریح کرد: جامعه‌ جهانی می‌داند امروز پشتیبان کشورهای اسلامی و مردم مسلمان جهان اسلام و آزادگان جامعه بشری، انقلاب اسلامی ایران و مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای هستند.

شریعتی با بیان اینکه انقلاب اسلامی طی این سالیان عظمت و اقتدار روزافزون این نظام ولایی را در آیینه‌ تمام‌نمای اسلام به جامعه بشری نشان داد، گفت: بنابراین وظیفه‌ای بزرگ و سنگینی به ویژه در زمینه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب به دوش داریم.

وی با اشاره به محورهای بیانیه گام دوم از جمله علم، دانش و پژوهش گفت: این سرحلقه‌ گشاینده مشکلات است جامعه‌ جوان ما در پرتو علم و دانش و پژوهش می‌توانند در حل و رفع مشکلات تاثیری مهم داشته باشند.

شریعتی با اشاره به محور معرفت معنویت و اخلاص و اینکه اگر معنویت و اخلاق نیک در جامعه جایگاه خودش را یافته باشد مشکلات جامعه نیز کم می‌شود، اظهار کرد: باید مبانی معرفتی و اخلاقی در تمام ابعاد زندگی و جوانان رهگشای این مسیر باشد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان با تأکید بر اینکه امروز اقتصاد کشور ما در ابعاد مختلف باید ساماندهی شود، تصریح کرد: همگان می‌دانیم که اگر اقتصاد سالم و توانمندی در جامعه امور را مدیریت کند، مشکلات جامعه تقلیل پیدا می‌کند که این امر مورد توجه دولت سیزدهم است.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز پرچم آزادی را در جهان برافراشته است، ادامه داد: در زمینه عدالت، بسط و عدل در جامعه نیز امروز ایران که سرمایه‌دار گرانقدر شهدا است باید بسط و عدل را در دستور کار خود قرار دهند و قوه‌ قضاییه بر این امر مصمم است و در حال حاضر سه قوه در کنار هم برای تحقق اهداف این نظام ولایی تلاش می‌کنند.

شریعتی با بیان اینکه امروز ملت ایران اقتدار و عظمت و عزت ملی خودش را نشان داده و در مذاکرات زیر بار فتنه‌های نظام سلطه نخواهد رفت، گفت: ایران اسلامی در مذاکرات تسلیم اهداف شوم سرمایه‌گران و خودخواهان بین‌المللی نخواهد بود و عزت خودش را حفظ می‌کند.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس با تأکید بر اینکه عزت و اقتدار نظام ولایی به هیچ وجه نباید دست کم گرفته شود، افزود: سبک زندگی مؤمنانه را باید در مسیر تکاملی این انقلاب ولایی قرار بدهیم و بر این باوریم که عملیاتی شدن فرمایشات مقام عظمای ولایت سیر تکاملی انقلاب اسلامی ایران را خواهد داشت و این سیر تکاملی به سمت تمدن نوین خواهد رفت.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول