اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

لیگ برتر فوتسال| تساوی لحظه آخری سپاهان مقابل نماینده قم

تیم فوتسال سپاهان اصفهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر مقابل فردوس قم به تساوی رسید.

لیگ برتر فوتسال| تساوی لحظه آخری سپاهان مقابل نماینده قم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری ۳ دیدار پیگیری شد که تیم فوتسال سپاهان اصفهان میزبان فردوس قم بود که در پایان با این تیم قومی به تساوی رسید.

احمد باغبانباشی برای این دیدار مهرداد جابری، بابک نصیری، میلاد چراغی، محسن منتظمی، امید خونجهان، اسحاق سورغالی، محمد احمدی، رضا آبگون، سامان وشن، محمد بیاتی، فرهاد ابراهیمی و الیاس ریخته‌گر را در ترکیب سپاهان قرار داده بود.

برخلاف جریان بازی مسعود عباسی در نیمه نخست برای فردوس قم گلزنی کرد تا این نیمه با برتری یک بر صفر مهمان به پایان برسد و سپاهان شکست خورده به رختکن برود.

در نیمه دوم نیز بازی در دست سپاهان بود و این تیم برای جبران گل خورده از سیستم ۵ بازیکن استفاده کرد و در ثانیه‌های پایانی به گل تساوی دست پیدا کرد تا بازی با نتیجه یک بر یک به پایان برسد.

به این ترتیب طلایی‌پوشان سپاهان با یک امتیاز این دیدار ۲۷ امتیازی شدند و در جایگاه هفتم جدول قرار گرفتند؛ فردوس قم نیز با ۲۲ امتیاز در رده دهم جدول ایستاد.

در ثانیه‌های پایانی به گل تساوی رسیدیم

احمد باغبانباشی، سرمربی تیم فوتسال سپاهان بعد از این دیدار اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی داریم، تیم قم از تیم‌های ریشه‌دار فوتسال ایران است؛ بازیکنان در ضربات آخر دقت لازم را نداشتند و می‌توانستیم زودتر به گل برسیم، اما در ثانیه‌های پایانی به گل تساوی رسیدیم.

وی ادامه داد: دروازه‌بان تیم حریف چندین‌بار خود را زمین انداخت، اما ما سالم بازی کردیم؛ امیدوارم هر ۲ تیم در آینده موفق باشند؛ اگر می‌توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم، شخصیت به تیم ما برمی‌گشت و در جدول به ما کمک می‌کرد.

باغبانباشی در مورد داوری گفت: داوری در بازی‌های نزدیک بسیار سخت است و دقت داور باید بیشتر باشد، اگر در داوری دقت بیشتری داشته باشیم، مشکلی به وجود نمی‌آید؛ یک پنالتی برای ما رخ داد، اما داور گفت من صحنه را ندیدم.

سرمربی تیم فوتسال سپاهان تصریح کرد: از ابتدای بازی به دنبال کسب برد و ۳ امتیاز بودیم، نبض بازی هم در دست ما بود و دوست داشتیم زودتر به گل برسیم؛ کمبود بازیکن و همچنین چند بازیکن مصدوم داریم؛ باید از امکانات استفاده کنیم و به همین خاطر از مهرداد جابری در بازی امروز استفاده کردیم.

وی در پایان بیان داشت: در تمرینات شرایط بازی را ایجاد می‌کنیم، اما باید سعی کنیم در بازی‌های رسمی نیز با دقت بیشتری به توپ ضربه بزنیم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول