اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

میزبانی ۹ استان از جشنواره موسیقی فجر

سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر علاوه‌بر پایتخت، در ۹ استان دیگر کشور برگزار می‌شود و مجموعا ۵۳ اجرا در استان‌ها روی صحنه خواهد رفت.

میزبانی ۹ استان از جشنواره موسیقی فجر

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر علاوه‌بر پایتخت، در ۹ استان دیگر کشور برگزار می‌شود و مجموعا ۵۳ اجرا در استان‌ها روی صحنه خواهد رفت. 

به گزارش ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، در این دوره  بوشهر با حضور ۴۹ هنرمند میزبان ۵ اجرا  و در جنوب استان کرمان نیز ۱۰ اجرا با حضور ۷۴ هنرمند برگزار خواهد شد. 

در سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، ۶۲ هنرمند اهل چهارمحال و بختیاری، سه اجرای صحنه‌ای را در سالن‌های این استان میزبانی می‌کنند. در زنجان ۵ اجرا با حضور ۴۲ موزیسین زنجانی برگزار می‌شود. ۳ اجرای صحنه ای با حضور ۲۰ هنرمند در سیستان و بلوچستان روی صحنه می‌رود و استان سمنان نیز میزبان ۶ اجرای صحنه ای با حضور ۳۶ هنرمند خواهد بود.
 
کهکیلویه و بویراحمد میزبان ۱۰ اجرا با حضور ۶۳ موزیسین است و در لرستان نیز ۲۷ هنرمند در ۶ اجرا به هنرنمایی خواهند پرداخت. ۵ اجرای صحنه‌ای با حضور ۳۴ هنرمند نیز در ایلام برگزار می‌شود.

سی‌ و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۰ به دبیری حسن ریاحی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول