اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

۲۲ بهمن؛ بهانه‌ای برای مرور ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن بهانه‌ای است برای مرور ارزش‌ها، اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران که همین مساله زمینه را برای مطالبه‌گری مردم از مسؤولان امر فراهم می‌کند.

۲۲ بهمن؛ بهانه‌ای برای مرور ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در  حاشیه راهپیمایی ۲۲بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تظاهرات و راهپیمایی مردم در ۲۲بهمن نماد حضور مردم در پاسداری از ارزش ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و نشانگر اقتدار و پشتوانه مردمی نظام به عنوان اصلی‌ترین پشتوانه و سرمایه کشور است. 

وی افزود: در حقیقت تظاهرات و شرکت مردم در راهپیمایی‌ها، صحنه نمایش بیداری و هوشیاری ملت اسلامی، اتحاد و همدلی آنان و توجه به سرنوشت کشور و اعلام بیزاری از دشمنان نظام اسلامی است که از یکسو موجب دلگرمی و نویدی برای دوستان نظام اسلامی است و از سوی دیگر توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی را خنثی خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن بهانه‌ای است برای مرور ارزش‌ها، اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران که همین مساله زمینه را برای مطالبه‌گری مردم از مسؤولان امر فراهم می‌کند.

این مسؤول ادامه داد: این راهپیمایی بیانگر انسجام و ایستادگی مردم قهرمان ایران در مقابل توطئه‌های دشمنان انقلاب و حفاظت از استقلال کشور، امنیت و منافع ملی در مسیر دس‌یابی به اهداف والای انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول