اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

بازتاب راهپیمایی 22 بهمن در رسانه‌های عربی

همزمان با آغاز راهپیمایی مردمی به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهر‌های مختلف ایران، رسانه‌های عربی به بازتاب این رویداد پرداختند.

بازتاب راهپیمایی 22 بهمن در رسانه‌های عربی

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، خبرنگاران خارجی با حضور در شهرهای مختلف ایران راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را در رسانه‌های منطقه و جهان انعکاس دادند.

خبرنگار شبکه لبنانی «المیادین» با حضور در خیابان‌های تهران گزارش داد که به‌رغم شیوع ویروس کرونا، مردم ایران با موتور سیکلت‌ها و خودروهایشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کرده‌اند.

 

 

بخش عربی خبرگزاری روسی «اسپوتنیک» همزمان با آغاز راهپیمایی در تهران با انتشار یک ویدئو از راهپیمایی موتوری و چند تصویر از حضور مردم در این جشن، نوشت: «آغاز فعالیت مردم در تهران، پایتخت ایران، به مناسبت بزرگداشت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران».

 

 


 

شبکه قطری «الجزیره مباشر» با پوشش مستقیم راهپیمایی خودرویی در تهران نوشت: «جشن در خیابان‌های تهران در چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی».

 

 

خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» به نقل از خبرنگار خود در تهران گزارش داد که هزاران نقطه از ایران امروز شاهد راهپیمایی مردمی بوده است. سانا اضافه کرد که در خیابان‌های اصلی پایتخت ایران دوازده راهپیمایی عظیم برگزار شده است.

طبق این گزارش، ۲۰۰ خبرنگار و عکاس خارجی و ۶۳۰۰ خبرنگار و عکاس داخلی امروز به پوشش راهپیمایی ۲۲ بهمن پرداخته‌اند.

صفحه عربی شبکه ترکیه‌ای «تی‌آرتی» نیز با پوشش راهپیمایی ۲۲ بهمن نوشت که ایرانی‌ها چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن گرفتند و پرچم آمریکا را در تهران به آتش کشیدند.

 

شبکه عراقی «الاتجاه» به نقل از خبرنگار خود در ایران نوشت: «ایرانی‌ها به‌رغم برف و باران، بر گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پافشاری داشتند».

 

صفحه عربی شبکه روسی «آر تی» نیز با پوشش راهپیمایی گزارش داد: «تهران چهل و سومین سالروز انقلاب اسلامی را با راهپیمایی موتوری جشن گرفت».

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول