اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دانش آموزان پردیس در تورهای مجازی راهیان نور شرکت می‌کنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان پردیس گفت: با شیوع کرونا دانش آموزان مانند گذشته نمی توانند به زیارت قبور شهدا و راهیان نور بروند، به همین دلیل به وسیله فضای مجازی با این مناطق آشنا می شوند.

دانش آموزان پردیس در تورهای مجازی  راهیان نور شرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس حجت الاسلام مصطفی زحمتکش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری همایش مجازی راهیان نور که با حضور دانش آموزان و معلمین برگزار خواهد شد، ضمن تبریک فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: حضور پرشور شهروندان را در راهپیمایی خودرویی شاهد خواهیم بود تا اینکه دشمنان ما به زباله‌دان تاریخ نزدیک تر بشوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان پردیس گفت: برنامه‌های فراوانی در پایگاه‌های مقاومت برای گفتن واقعیت های انقلاب برگزار می شود و جهاد تببین را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و مقابل دشمنان که به دنبال تطهیر رژیم فاسد پهلوی هستند ایستادگی خواهیم کرد.

وی افزود: دشمنان می خواهند مردم ما را ناامید کرده و واقعیت هایی که در رژیم پهلوی بوده را تحریف و فساد سرسام آور این رژیم را تطهیر می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان پردیس اضافه کرد: دستاوردهای بزرگی که انقلاب ما در طی چهل و سه سال اخیر کسب کرده باید بیان شود و اینکه جامعه ما در آن دوران در چه وضعی بوده و امروز در چه جایگاهی هستیم  اعلام گردد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی بر پایه نظر مردم بنا شده و مردم همه کاره این کشور هستند تاکید کرد: امروز مردم مسئولان خود را انتخاب می‌کنند، اما در گذشته اختیارات کشور ما در دست آمریکای جنایتکار و ایادی آن بوده و استقلالی که امروز کشور ما دارد هیچ کدام از کشورهای دنیا ندارد.

زحمتکش تصریح کرد: ایران اسلامی به هیچ کدام از این کشورهای استعمارگر باج نداده و نخواهند داد و امروز کشور ما در حوزه پیشرفت علمی حرف اول را می‌زند و در مقابل در گذشته پیشرفتی در این حوزه وجود نداشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان پردیس افزود: در رژیم پهلوی برای ساخت آفتابه و لگن نیز به کشورهای بیگانه متکی بودیم، اما امروز کشور ما از لحاظ پزشکی، نانو، تکنولوژی، صنعت آب رسانی، سد سازی، و آب، برق، گاز و غیره توانسته به رتبه‌های بالایی برسد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی از لحاظ علمی توانستیه سطح سواد جامعه را که در آن زمان کمتر از ۳۰ درصد بوده را به ۸۶ درصد برساند، گفت: از لحاظ دفاعی، نظامی، موشکی و ماهواره‌ای توانستیم به یکی از ابر قدرت های جهان تبدیل شویم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان پردیس اضافه کرد: در گذشته توان ساخت یک پوکه فشنگ را نیز نداشتیم چه بسا که در عین الاسد بچه‌های ما ثابت کردند و توانستند بزرگترین ابر قدرت دنیا را که ۷۰ سال هیچ کشوری نتوانسته بود به هیمنه پوشالی آنها خدشه ای وارد کند را به زباله دان تاریخ بفرستند.

زحمتکش در خصوص برنامه‌های بوستان نورالشهدای فاز۳ پردیس، اذعان کرد: شب گذشته با حضور دانش‌آموزان زیارت راهیان نور به صورت مجازی برگزار شد تا برای برنامه اصلی که روز شنبه برگزار می شود آمادگی داشته باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان پردیس اضافه کرد: با شیوع کرونا دانش آموزان مانند گذشته نمی توانند به زیارت قبور شهدا و راهیان نور بروند، به همین دلیل امروز به وسیله فضای مجازی با این مناطق آشنا شدند.

وی تاکید کرد: دانش آموزان ارزش و ضرورت راهیان نور را با این برنامه متوجه و پیوند نسل قدیم و جدید صورت می گیرد تا شهادت و ایثار و فداکاری که نسل قدیم داشتند و در جبهه‌ها این خصوصیات را به نمایش گذاشتند را جوانان این نسل درک کنند.

 ۳۰ دقیقه از کلاس های درسی به راهیان نور اختصاص یافت

مصطفی حسنوند رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس نیز در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری تور مجازی راهیان نور در پردیس، اظهار کرد: با توجه به وضعیت کرونایی که بر کشور حاکم است، ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گرفتیم تا راهیان نور به صورت مجازی برگزار شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس گفت: با همکاری فرمانده سپاه شهرستان پردیس و بسیج دانش آموزی به صورت نمادین این تور با حضور تعدادی از دانش آموزان در بوستان نورالشهدا برگزار شد.

وی افزود: در این تور مجازی یادمان شهدا معرفی می‌شود و در رابطه با سیره شهدا مطالبی را ارائه می دهند و اداره آموزش و پرورش نیز در روز شنبه ۳۰ دقیقه از کلاس درسی را در برنامه شاد به این تور اختصاص داده است.

حسنوند ادامه داد: این تور با حضور دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی ما در فضای مجازی اپیکیشن شاد برگزار می شود تا بتوانیم از این فرصت تربیتی به نحو احسن برای دانش آموزان بهره ببریم‌.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول