اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۲۱ کلاس درس به فضای آموزشی بخش کهریزک اضافه شد/ ایجاد اشتغال برای ۱۵۴ نفر

بخشدار کهریزک با اشاره به اشتغال ۱۵۴ نفر همزمان با افتتاح پروژه‌های دهه فجر گفت: با بهره برداری از چهار مدرسه در بخش کهریزک، ۲۱ کلاس درس به فضای آموزشی روستاهای این بخش اضافه شد.

۲۱ کلاس درس به فضای آموزشی بخش کهریزک اضافه شد/ ایجاد اشتغال برای ۱۵۴ نفر

امین بابایی بخشدار کهریزک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری با اشاره به افتتاح پروژه های دهه فجر اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی هشت پروژه عمرانی، کشاورزی، درمانی و آموزشی با حضور سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، محسن منصوری استاندار تهران، عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران، حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری و سایر مسؤولان در بخش کهریزک به بهره برداری رسید.

وی اعتبار این پروژه ها را ۳۲۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: با بهره برداری از پروژه‌های دهه فجر امسال، برای ۱۵۴ نفر اشتغالزایی شد و همچنین با افتتاح پروژه های درمانی و آموزشی بسیاری از مشکلات مردم در این حوزه رفع می شود.

بخشدار کهریزک افزود: پروژه سردخانه شرکت میوه‌های درخشان در درسن آباد، گلخانه هیدروپرو بیوتیک توت فرنگی در گلحصار، درمانگاه بانو فاطمه اولیا شیرازی در کهریزک، مدرسه شهدای دانشگاه شریف در شورآباد، مدرسه یاران مهدی در صادق آباد، مدرسه آل احمد در قلعه سنگی و پارک مسکن مهر از جمله پروژه‌هایی هستند که در چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

بابایی در ادامه با اشاره به افتتاح چهار مدرسه با ظرفیت ۲۱ کلاس درس بیان کرد: توسعه کشور متاثر از سرمایه‌های انسانی و نخبگان است، لذا به دنبال آن هستیم تا هیچ دانش‌آموزی از دسترسی به فرصت یادگیری محروم نباشد.

وی با بیان اینکه مدرسه فقط یک ساختمان نیست بلکه جایگاهی برای پرورش انسان‌ها است تصریح کرد: آموختن حق همگان است و تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا این حق به میزان مناسبی در اختیار همه دانش آموزان قرار گیرد.

بخشدار کهریزک در پایان خاطرنشان کرد: پروژه های آموزشی روستاهای بخش کهریزک با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال احداث شده که در راستای افزایش سرانه‌های آموزشی همزمان با دهه فجر به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول