اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آب و راه مهم‌ترین مشکلات روستای محروم دارگنجی

تریبون انقلاب این بار به روستای محروم دارگنجی رفت، آب، راه و برق مهم‌ترین مشکلات این روستا بود و مردم این منطقه خواستارپیگیری مسؤولان شدند.

آب و راه مهم‌ترین مشکلات روستای محروم دارگنجی

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، به مناسبت ایام دهه فجر برنامه‌ای تحت عنوان تریبون انقلاب با همکاری ادارات بخش چاروسا راه‌اندازی شد.

این تریبون به تمامی روستاهای بزرگ این بخش سر بزند و مسؤولان با حضور در روستاها ابتدا خدمات انقلاب در منطقه را بیان و در کنار آن هم مشکلات مردم پیگیری شود.

این تریبون با همکاری امام جمعه، بخشدار، فرمانده حوزه مقاومت بسیج، دهیاران و شوراهای روستاها، فرماندهان پایگاه ها، کمیته امداد و آموزش و پرورش چاروسا برگزار می‌شود.

 روز اول این تریبون به روستای شوتاور و بعد از آن به پس رش، موشمی، جاورده و امامزاده سید محمود(ع) رفت، اما ظهر امروز بود که تریبون انقلاب همراه با مسئولان بخش چاروسا به روستای دارگنجی از روستاهای محروم چاروسا رفت، روستایی که با حضور باشکوه مردم قدردانی خود را از نظام اعلام کردند.

در این مراسم ابتدا با دعوت از چند شاعر و هنرمند برنامه‌های مختلف اجرا شد سپس یکی از ریش سفیدان روستا از خاطرات قبل از انقلاب گفت و از مردم خواست که به داشته‌های امروز توجه داشته و قدردان باشیم. 

حضور جوانانی با دلنواشته های از جنس محرومیت که دل هر مسئول را به درد می آورد موجب شد صلواتی امام جمعه پشت تریبون قرار بگیرد و از مردم روستاهای دارگنجی، گندم کار و لاکوره به خاطر کم کاری بعضی مسؤولان عذرخواهی کند.

عذرخواهی امام جمعه و فریاد رئیس دادگستری به مسئولان به نحویی بود که خود محرومیت این روستا را در حق مردم این روستا ندانستند.

عبور از جاده ارتباطی نامناسب که مشخص بود با یک بارندگی قطع می شود خود گواه بر همین محرومیت بود.

قول داربام بخشدار چاروسا به مردم این روستا آنها را خوشحال کرد،قول به مناقصه رفتن محور ارتباطی دارگنجی و آسفالت آن در ِآینده نزدیک، اما صلواتی از مردم خواست برای رفع مشکلات خودشان دست به کار شوند و مشکلات را پیگیری کنند.

گازرسانی و خط تلفن همراه اول یکی دیگر از مشکلات دارگنجی بود اما مدرسه تازه ساخت با حضور دانش آموزانی با دل صاف همه خدمات را زیر پا نگذاشت و پایه های برق، آب و مدرسه نشان از این بود که خدمات نظام در 43 سالگی بی بدیل بود اما نیاز است که به روستاها توجه شود.

در ادامه حجت الاسلام صادق انصاری پور پشت تریبون رفت و از مسئولان راهداری خواست به مشکل راه ارتباطی دارگنجی توجه ویژه داشته باشند.

امام جمعه، رئیس دادگستری، بخشدار، فرمانده حوزه مقاومت بسیج، برق، جهادکشاورزی و مرکز بهداشت مسئول شورای هماهنگی و  نمایندگی نظام مهندسی امروز حضور داشتند.

سخنران این مراسم حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی بود که با تبیین خدمات نظام انقلاب اسلامی پرداخت و از مردم خواست قدردان خدمات نظام باشند.

مراسم و پرسش و پاسخ تا حدی بود که به نماز ظهر ختم شد و مردم و مسئولان نماز ظهر را اقامه کردند.


 


 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول