اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

نشست خبری فیلم «نمور»| بیدل: سعی کردم ردپای کارگردان احساس نشود

کارگردان فیلم سینمایی «نمور» معتقد است که سعی کرده درپایش در فیلم احساس نشود.

نشست خبری فیلم «نمور»| بیدل: سعی کردم ردپای کارگردان احساس نشود

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، نشست خبری فیلم سینمایی«نمور» با حضور عوامل این فیلم سینمایی در مرکز همایش‌های برج میلاد (خانه جشنواره فیلم فجر) برگزار شد.

 در ابتدای این نشست یاسر جعفری تهیه‌کننده فیلم سینمایی «نمور» گفت: حدود یک سال پیش فیلمنامه این فیلم توسط نوشین معراجی نویسنده آن به من پیشنهاد شد و من هم با داود بیدل در میان گذاشتم و فیلم را ساختیم. قصه فیلم در شمال می‌گذشت و ما مجبور بودیم در شمال فیلم را ضبط کنیم.

سمیرا حسن‌پور بازیگر این فیلم بیان کرد: این نفش برای من چالش‌های خوبی داشت و تجربه خوبی برایم بود. هیچوقت به این فکر نکردم که برای نقش‌هایم جایزه بگیرند، اگر جایزه بگیرم خوشحال می‌شوم و اگر نگیرم ناراحت نمی‌شوم.

داود بیدل کارگردان فیلم سینمایی «نمور» اظهار کرد: ما در بسیاری از سکانس‌ها سعی کردیم که رد پای کارگردان و دکوپاژ دیده نشود. ما سعی کردیم مخاطب را ذره به ذره با فیلم همراه کنیم، فیلم ما یک ملودرام است.

وی ادامه داد: من همراه با بیش از هزار نفر فیلم را دیدم، همه این فیلم را دوست داشتند. خانواده مهمترین عنصر جامعه است، خانواده می‌تواند از بسیاری مشکلات جامعه جلوگیری کند. در این فیلم از سوپراستارها استفاده نکردیم، چرا که احساس می‌کردیم سوپراستار می‌تواند به فیلم ضربه بزند. 

نسیم ادبی در این نشست گفت: همواره در کارهایم سعی کردم بهترین خودم را ارائه کنم، چه در سینما و چه در تئاتر. برای این فیلم زحمات زیادی کشیده شده است و اگر هر کدام از عوامل فیلم جایزه دریافت کنند باعث خوشحالی من است. برای من نقش سمیرا، نقش تختی بود، به همین خاطر سعی کردیم به همراه آقای بیدل کمی برجسته‌اش کنیم.

نوشین معراجی نویسنده این فیلم سینمایی بیان کرد: برایم در این فیلم روابط خیلی مهم بود، اینکه آدم‌ها باید باهم حرف بزنند و این حرف زدن بیشتر مشکلات را حل می‌کند. 

محمدرضا علیمردانی در این نشست گفت: من این فیلمنامه را دوست داشتم که در این فیلم بازی کردم، اگر از نظر من بد بود که بازی نمی‌کردم. هر کسی حق دارد که یکسری کارها را دوست نداشته باشد. من با افتخار در این فیلم حاضر شدم و در آن بازی کردم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول