اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دبیرستان ۱۷ کلاسه قرچک بعد از ۸ سال رسماً به چرخه آموزشی بازگشت

دبیرستان ۱۷ کلاسه دخترانه عترت در قرچک با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح و رسما به چرخه آموزشی شهرستان بازگشت.

دبیرستان ۱۷ کلاسه قرچک بعد از ۸ سال رسماً به چرخه آموزشی بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، در سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به دشت ورامین و افتتاح چندین پروژه آموزشی و دیدار با معلمان و دانش آموزان، با حضور در شهرستان قرچک دبیرستان دخترانه عترت را که به خاطر داشتن معارض از چرخه آموزشی خارج شده بود رسما افتتاح کرد.

 رضا داورزنی در جمع خبرنگاران در خصوص افتتاح و بهره برداری این دبیرستان گفت: دبیرستان دخترانه عترت از دبیرستانهای قدیمی شهرستان قرچک بود که به خاطر داشتن و معارض با حکم دستگاه قضایی در سال ۱۳۹۲ از چرخه آموزشی خارج شده بود.

داورزنی گفت: دبیرستان دخترانه عترت به همت شهرداری، شورای آموزش پرورش و مسوولان استانی و با توافقی که با معارض این دبیرستان صورت گرفت مجدداً تحویل آموزش و پرورش شد.

 وی افزود: با پیگیری‌های مجمع خیرین شهرستان و با همت خیرین نیک اندیش اقای رضا بیک دبیرستان که به طور کامل در حال نابودی بود  تخریب تعمیر، تجهیز و نوسازی شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک بیان داشت: دبیرستان دخترانه عترت با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال مجدد تجهیز شده است و در حال حاضر این مدرسه ۱۷ کلاسه با حضور وزیر آموزش و پرورش به چرخه آموزشی بازگشت.

وی در ادامه بیان داشت: با اضافه شدن دبیرستان دخترانه عترت به چرخه آموزشی تا حدودی تراکم دانش آموزی در منطقه پرتراکم دانش آموزی کاهش پیدا می کند.

وی در پایان گفت: شهرستان قرچک از شهرستانهای پرتراکم دانش آموزی است که نیازمند مساعدت و یاری خیرین نیک اندیش است و از همه خیرین دعوت می کنم تا شهرستان قرچک را در ساخت و تجهیز مداری یاری کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول