اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

باند قاچاق سلاح در فارس منهدم شد

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 8 قبضه کلت کمری و 12خشاب مربوطه در بازرسی از خودرو قاچاقچیان در محور مواصلاتی کوه‌چنار-کازرون خبر داد.

باند قاچاق سلاح در فارس منهدم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با سلاح‌ و مهمات غیرمجاز در فارس، مأموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری پلیس شهرستان «کازرون» فارس با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند اعضای یک باند با یک سواری پژو ۴۰۵ تعدادی اسلحه قاچاق را از استان‌های غربی بارگیری و قصد ورود آن به شیراز دارند که موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: بامداد امروز (۲۱ بهمن) مأموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محور «کوه‌چنار-کازرون» اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی مقطعی سواری پژو را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده و سرنشینان بدون توجه اقدام به فرار کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند سواری پژو را توقیف و در بازرسی از آن ۸ قبضه سلاح کمری و ۱۲ خشاب مربوطه که به طرز ماهرانه‌ای در باک بنزین خودرو جاسازی شده بود کشف کنند.

سردار حبیبی با بیان اینکه در این خصوص راننده و ۲ سرنشین برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست با مشاهده هرگونه موارد مشکوک و یا اطلاع از فعالیت افرادی که آرامش مردم را برهم می‌زنند بلافاصله موضوع را به سامانه ۱۱۰ گزارش دهند.

دستگیری قاچاقچیان و کشف ۵۹ کیلو شیشه در شیراز

سردار یوسف ملک‌زاده جانشین فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، روز گذشته ماموران انتظامی شیراز با اقدامات فنی و تخصصی از فعالیت سوداگران مرگ در یکی از محلات این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: مأموران کلانتری «۲۴ ابوذر» پس از هماهنگی با مقام قضائی به ۲ باب منزل متعلق به قاچاقچیان اعزام و در بازرسی از آن مکان‌ها موفق شدند ۷ کیلو و ۳۳۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه و یک قبضه کلت کمری و مهمات مربوطه را کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این خصوص ۴ نفر که در منازل بودند دستگیر شدند، تصریح کرد: ماموران با رصدهای اطلاعاتی موفق شدند یک سواری پژو پارس که در آن اطراف در حال پرسه زنی و قصد تحویل مواد مخدر از نوع شیشه به دیگر اعضای دستگیر شده داشت را توقیف و ۲ سرنشین آن را نیز دستگیر کنند.

سردار ملک‌زاده با بیان اینکه در بازرسی از سواری پژو پارس ۵۱ کیلو و ۷۵۰ گرم شیشه کشف شد، گفت: در بررسی‌های تخصصی مشخص شد مواد مخدر مکشوفه از مرزهای شرقی وارد کشور شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در مجموع در این ماموریت ۵۹ کیلو و ۸۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف شده است، تصریح کرد: هر ۶ متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول