اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مردم‌سالاری به معنای واقعی از برکات انقلاب اسلام است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: انتخابات در زمان پهلوی کاملاً نمایشی برگزار می‌شد و رژیم همواره سعی می‌کرد با شناسنامه‌های سایر افراد بخصوص روستایان، اشخاص ساواکی را به مردم تحمیل کنند، ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی مردم‌سالاری به معنای واقعی به منصه ظهور رسیده است.

مردم‌سالاری به معنای واقعی از برکات انقلاب اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله‌مرادی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر که در آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران سنندج برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی به عظمت یک تاریخ است چرا به کشوری که تحت سیطره کامل استعمار کشورهای بیگانه بود، عزت و آزادی بخشید.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با بیان اینکه شاید درک انقلاب برای نسل‌های جدید که جانفشانی و رشادت‌های آن زمان را درک نکرده‌اند سخت باشد، تصریح کرد: امنیت و آسایش کنونی انقلاب با تقدیم هزاران شهید جوان و پیر پاک این مرز و بوم در زندان‌های رژیم پهلوی تحت سخترین شکنجه‌های ساواک که از طرف رژیم غاصب و کودک کش رژیم صهیونیستی آموزش می‌دیدند، به ثمر رسیده است.

مردم‌سالاری به معنای واقعی از برکات انقلاب اسلام است

وی به مقایسه دستاوردهای انقلاب اسلامی با دوران رژیم منحوس پهلوی پرداخت و یادآورد شد: انتخابات در زمان پهلوی کاملاً نمایشی برگزار می‌شد و رژیم همواره سعی می‌کرد با شناسنامه‌های سایر افراد بخصوص روستایان، اشخاص ساواکی را به مردم تحمیل کنند، ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی مردم‌سالاری به معنای واقعی به منصه ظهور رسیده است.

الله‌مرادی در ادامه به سه استراتژی استکبار علیه نظام بعد از انقلاب اشاره کرد و عنوان داشت: دشمن بعد از انقلاب سه استراتژی داخلی کردن جنگ، منطقه‌ای کردن جنگ و جنگ مستقیم با هدف به چالش کشاندن جمهوری اسلامی ایران و از بین بردن انقلاب اسلامی را در پیش گرفت که در هر سه مورد با شکست مواجه شد.

دشمن یک جنگ ترکیبی تمام عیار علیه نظام به راه انداخته است

وی در ادامه یادآوری کرد: امروز دشمن تمام اقدامات خصمانه خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در قالب جنگ ترکیبی به راه انداخته است که همه موارد نظامی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ... را شامل می‌شود تا مردم را از آرمان‌های خود دور کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در بخشی دیگر از سخنانش به فسادهای اقتصادی و اخلاقی رژیم پهلوی اشاره کرد و اظهار داشت: استکبار در حالی از ته‌مانده رژیم پهلوی حمایت می‌کند که این رژیم بدلیل غارت و دزدی زیاد اموال ملت بعد از 43 از انقلاب هنوز هم جزء ثروتمندان جهان هستند.

انقلاب اسلامی، انقلاب مستعضفان است

الله‌مرادی انقلاب اسلامی را انقلاب مستعضفان خواند و تصریح کرد: مظلوم‌خواهی در سراسر جهان از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که بنابر روایتی از پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) که در هر جایی صدای مظلومی برآید و اگر مؤمنی به داد او نرسد دیگر مسلمان نیست، و این در حالی است که مظلومیت ملت‌های افغانستان، عراق، یمن، سوریه و بسیاری از کشورهای آفریقایی ارمغان چپاولگری‌های آمریکای جهانخوار در این منطقه است.

وی ادامه داد: اگر خدای ناکرده انقلاب اسلامی امروز توسط دشمن ضربه بخورد دیگر استکبار شیعه و سنی،کرد، ترک، فارس و یا بلوچ را نمی‌شناسد بلکه اصل اسلام ضربه می‌خورد.

دشمن اصل اسلام را هدف قرار داده است

وی در ادامه به برائت یکی از خواننده‌های مطرح کُرد از دین مبین اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن در قالب جنگ ترکیبی بخصوص در عرصه فرهنگی با اجیرکردن چنین افرادی که هیچ‌گاه مسلمان هم نبوده و همواره موجبات لهو و لعب را در جامعه اشاعه داده است، درصدد خدشه به باورها و عقاید مردم دارد که باز هم اصل اسلام نوک پیکان حمله همه آنها است.

الله‌مرادی با بیان این مطلب که دشمن به دنبال نابودی نقش مادر به عنوان محوری‌ترین عضو خانواده را دارد، اذعان کرد: دشمن با قدرت غول رسانه‌ای و فضای مجازی خود همواره سعی در ایجاد تفرقه بین امت اسلام را دارد و با یک برنامه بلند مدت بوسیله فضای مجازی و با تاثیر گذاشتن بر روی افکار عموم مسلمانان، سعی برآن دارد که اسلام را از نگاه مسلمان کم رنگ کنند.

شهداء مسیر الهی را برایمان بازکرده‌اند

وی حفظ دستاوردهای خون شهداء را وظیفه همگانی برشمرد و اضافه کرد: شهداء مسیر الهی را برایمان بازکرده‌اند و اسلام به ذات خود به دور از هرگونه عیب و نقص است و مشکلات موجود در اثر کم‌کاری و متاسفانه خیانت برخی از مدیران و توطئه شوم دشمنان است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در پایان گفت: انشاءالله دولت سیزدهم با استفاده از افراد نخبه و رعایت شایسته‌سالاری و بدون توجه به جبهه، حزب و یا گروه‌های سیاسی همواره در رفع مشکلات مردم به صورت جهادگونه اقدام کند.

انتهای پیام/2330/70

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول