اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

دیدار فرمانده تروریست‌های «سنتکام» با وزیر دفاع مصر

فرمانده نیروهای آمریکایی در منطقه (سنتکام) در سفر به قاهره با فرمانده کل نیروهای مسلح و وزیر دفاع مصر دیدار کرد.

دیدار فرمانده تروریست‌های «سنتکام» با وزیر دفاع مصر

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «کنت مک‌کنزی» فرمانده نیروهای تروریستی آمریکایی در منطقه موسوم به «سنتکام» و هیأت همراه او در سفر به قاهره با «محمد زکی» فرمانده کل نیروهای مسلح و وزیر جنگ مصر دیدار کرد.

در این دیدار پاره‌ای از موضوعات دارای اهتمام مشترک، راهکارهای تقویت روابط و همکاری نظامی و آموزش‌های مشترک بین نیروهای مسلح دو کشور بررسی شد و مک‌کنزی با اشاره به روابط مستحکم بین نیروهای مسلح مصر و آمریکا بر علاقه‌مندی نیروهای مسلح آمریکا و افزایش پیوندهای همکاری مشترک در زمینه نظامی برای مقابله با چالش‌های مشترک و برقراری امنیت و ثبات در منطقه تأکید کرد.

بنابر گزارش وبگاه «الیوم السابع»، فرمانده سنتکام نیز بر علاقه‌مندی کشورش برای حمایت از روابط و شراکت استراتژیک و هماهنگی مستمر بین دو کشور تأکید کرد و گفت که آمریکا تمایل دارد در مرحله آینده شاهد تمرینات مشترک برای تبادل تجربیات و گسترش توان آموزشی در زمینه‌های نظامی مختلف بین نیروهای مسلح مصر و آمریکا باشد.

در این دیدار همچنین «احمد خالد» فرمانده مرکز فرماندهی راهبردی و ناظر کل بر تولیدات نظامی ارتش مصر، تعدادی از فرماندهان نیروهای مسلح، سفیر آمریکا و وابسته نظامی آمریکا در قاهره حضور داشتند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول