اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

معرفی فرودگاه جهرم به عنوان قرارگاه سفرهای هوایی اربعین

وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال برنامه‌ریزی برای معرفی فرودگاه بین‌المللی جهرم به عنوان قرارگاه سفرهای هوایی اربعین هستیم.

معرفی فرودگاه جهرم به عنوان قرارگاه سفرهای هوایی اربعین

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، رستم قاسمی صبح امروز در آیین معرفی رسمی بین‌المللی شدن فرودگاه شهدای جهرم، اظهار داشت: خوشبختانه موضوع بین‌المللی شدن فرودگاه جهرم در هیات دولت تصویب شده و از این به بعد این فرودگاه می‌تواند پروازهای بین‌المللی داشته باشد و به زودی شاهد آغاز پروازهای خارجی در فرودگاه بین‌المللی جهرم خواهیم بود.

وی افزود: توسعه فرودگاه جهرم باید در شان مردم جهرم باشد و این موضوع در دستور کار است. دستور توسعه ترمینال و نیازهای اسکان پلیس و سپاه فرودگاه را خواهم داد.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در طرح جامع دولت، جهرم مرکز لجستیک کشاورزی است و براساس این طرح قطعا فرودگاه جهرم برای ارسال محصولات کشاورزی به کشورهای همسایه و منطقه و به‌خصوص کشور روسیه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: فرودگاه بین‌المللی جهرم به عنوان قرارگاه سفرهای هوایی اربعین و عتبات موردنظر است و این موضوع در دستورکار وزارتخانه است.

قاسمی گفت: پرواز به شهرهای دیگر کشور نیز قطعا توسعه خواهد یافت و پرواز مشهد و سایر مناطق در حال برنامه‌ریزی است.

انتهای پیام/م/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول