اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جوانان بومی جویای کار هرمزگانی در پورتال استانداری ثبت نام کنند

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: بر اساس پیگیری های انجام شده توسط استاندار هرمزگان، مقرر شد صنایع استان نیازهای خود را در زمینه جذب و بکارگیری نیروی انسانی جدید از طریق بانک اطلاعاتی متقاضیان اشتغال استانداری هرمزگان تامین کنند.

جوانان بومی جویای کار هرمزگانی در پورتال استانداری ثبت نام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محسن خاکی نهاد صبح امروز اظهار کرد: مهدی دوستی استاندار هرمزگان از زمان انتصاب، حل مساله اشتغال و به کارگیری نیروهای بومی در صنایع استان را به عنوان یکی از دغدغه های مهم خود در دستور کار قرار داده است و در سفر اخیر رییس جمهور به استان ، این مطالبه از سوی استاندار به شکل پیشنهاد به هیات دولت ارائه شد که با نگاه مساعد دولت برای رفع مشکل اشتغال جوانان بومی استان ، خوشبختانه پیشنهاد استاندار مورد تصویب قرار گرفت.

خاکی نهاد گفت: متقاضیان اشتغال می‌توانند با مراجعه به پورتال استانداری هرمزگان، از طریق بخش ثبت نام در سایت به نشانی www.hormozgan.ir اطلاعات خود را وارد و درخواست خود را ثبت کنند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان بیان کرد: این اطلاعات از سوی استانداری هرمزگان در اختیار صنایع قرار خواهد گرفت و از این پس نیاز صنایع در زمینه جذب نیروی انسانی جدید از طریق افراد ثبت نام شده در این سامانه رفع خواهد شد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول