اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دیدار شهردار بندرعباس با کنسول قزاقستان

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در نشستی با بریک سادیکوف راهکار توسعه همکاری‌های مرتبط را بررسی کردند.

دیدار شهردار بندرعباس با  کنسول قزاقستان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در نشستی  با بریک سادیکوف ضمن معرفی ظرفیت‌های اقتصادی تجاری فرهنگی و گردشگری شهر بندرعباس  گفت: رشد توسعه بندرعباس با ورود سرمایه گذاران شتاب بیشتری خواهد گرفت و این قابلیت و پتانسیل در یک شهر بندری وجود دارد که در همه حوزه ها بتوان سرمایه گذاری کرد.

نوبانی بیان داشت: تعاملات با کنسولگریهای باید در جهت تامین منافع دو جانبه باشد و از این طریق می‌توان روابط فرهنگی تجاری و اقتصادی شهرهای را میان کشورها  افزایش داد.

 

شهردار بندرعباس افزود: حجم بالای مبادلات تجاری و اقتصادی در بنادر شهید رجایی و باهنر در منطقه و شهر بندرعباس شکل می‌گیرد و بنادر هرمزگان نقش بسزایی در تقویت کریدور شمال - جنوب دارند.

نوبانی تصریح کرد: هدفمندی در برقراری ارتباطات بسیار حائز اهمیت است و بر همین اساس مجموعه شهرداری آماده هر گونه همکاری و همیاری برای توسعه روابط به منظور ارتقای ظرفیت‌های توسعه شهری است.

در پایان سعید شعبان  نماینده وزارت امور خارجه در بندرعباس ضمن تشکر از شهردار و مجموعه امور بین الملل شهرداری برای اقدام و گام نخست پیشنهاد خواهر خواندگی شهر بندرعباس با یکی از شهرهای قزاقستان را مطرح کرد که مورد استقبال کنسول قرار گرفت.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول