اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اختصاص بودجه برای توسعه دانشگاه فنی و حرفه‌ای در کشور

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از اختصاص بودجه برای توسعه فضای کارگاهی و تجهیز کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای خبر داد.

اختصاص بودجه برای توسعه دانشگاه فنی و حرفه‌ای در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و هیأت همراه وی عصر امروز در بدو ورود به دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان، بر سر مزار شهید گمنام دانشگاه حضور یافته و با نثار گل و قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

علی خطیبی، معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه بازدید از دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان، ضمن بیان اینکه عمده فارغ‌التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه‌ای در آینده مشغول به کار می‌شوند، بیان کرد: فارغ‌التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه‌ای با معضل بیکاری مواجه نیستند.

وی ضمن قول مساعد در خصوص اختصاص بودجه برای توسعه فضای کارگاهی و تجهیز کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و حمایت‌های رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور افزود: هزینه‌کرد در دانشگاه پویا و جامعه‌محور فنی و حرفه‌ای در واقع سرمایه‌گذاری برای اشتغال جوانان کشور است.

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تأکید بر اینکه فارغ‌التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه‌ای نقش بسزایی در رفع معضلات صنعتی دارند، اظهار کرد: دانشجویان و اعضای هیأت علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با ظرفیتی که دارند می‌تواند به اقتصاد آموزش عالی، اقتصاد کشور و اشتغال پایدار کمک کنند.

خطیبی افزود: با توجه به ضرورت مهارت‌آموزی دانشجویان در طول دوران تحصیل، دانشگاه فنی و حرفه‌ای ظرفیت خوبی برای تربیت دانشجوی مهارت‌محور است.

در پایان این بازدید، معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از بخش‌های مختلف اداری، ورزشی، آموزشی و خوابگاه‌های این دانشگاه دیدن و ابراز رضایت کرد.

وی در جریان فعالیت‌ها و اقدامات انجام‌شده و در دست اجرای این مجموعه دانشگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول