اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سیاست دولت سیزدهم تفویض اختیار به استان‌ها برای حل مشکلات است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان با اشاره به اینکه سیاست دولت تفویض اختیارات به استان‌ها است تا کشور به صورت استان محور اداره شود، گفت: مکاتباتی در وزارت کشور انجام دادیم تا موضوعاتی که قابل تفویض اختیار به استان‌ها است احصا و ابلاغ شود.

سیاست دولت سیزدهم تفویض اختیار به استان‌ها برای حل مشکلات است

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، مصطفی حضری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان عصر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر در شهرستان گلپایگان ۴۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۹۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که ۱۳۰ میلیارد تومان آن از محل اعتبارات دولتی و ۱۶۰ میلیارد تومان آورده شخصی سرمایه‌گذاران است.

وی با اشاره به عدم رسیدگی و ساماندهی جاده‌های مواصلاتی روستایی شهرستان گلپایگان، افزود: نقاط حادثه خیز جاده‌های مواصلاتی روستایی شهرستان بررسی کارشناسی شود تا در سفر استاندار به شهرستان گلپایگان به منظور رسیدگی مطرح شود.

خضری  با اشاره به اینکه سیاست دولت تفویض اختیارات به استان‌ها است تا کشور به صورت استان محور اداره شود، گفت: مکاتباتی در وزارت کشور انجام دادیم تا موضوعاتی که قابل تفویض اختیار به استان‌ها است احصا و ابلاغ شود.

کمبود زمین در شهرک صنعتی مانع توسعه فاز سوم شهرک صنعتی  گلپایگان است

در ادامه محمدرضا عسگریان، فرماندار گلپایگان، اظهار کرد: امروز به مناسبت دهه فجر در شهرستان گلپایگان با حضور معاون اقتصادی استاندار اصفهان ۸ پروژه به صورت نمادین افتتاح شد.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل اقامتگاه بومگردی روستای تیکن، بهسازی شبکه‌های فشار ضعیف، ۲۰ کیلوولت و پست هوایی روستای تیکن و  آبیاری کم فشار و اجرای خاکریز و سرریز بالا دست پخش سیلاب حوزه آبخیز تخت عباس ورزنه است.

عسگریان با اشاره به افتتاح ساختمان آتش‌نشانی شهرداری گوگد و ساختمان دهیاری روستای سرآور و گلخانه محصولات کشاورزی در شهر گلشهر، افزود: ساختمان ستاد فرماندهی نیروی انتظامی و پروژه ۱۱  واحدی منازل سازمانی کلنگ‌زنی شد.

وی با اشاره به اینکه کمبود زمین در شهرک صنعتی مانع توسعه فاز سوم شهرک صنعتی  گلپایگان است، افزود: کمبود آب و فاضلاب از دیگر مشکلات داخلی شهرک صنعتی گلپایگان است.

مسعود شهبازی مدیر جهاد کشاورزی گلپایگان نیز در این مراسم اظهار کرد: پروژه گلخانه کشت تولید محصول فلفل دلمه‌ای  در متراژ ۷ هزار متر مربع  با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان احداث شده که دو میلیارد تومان آن از محل  آورده شخصی تولید کننده است.

وی افزود: محصول فلفل دلمه‌ای تولید شده در این واحد گلخانه‌ای بدون استفاده از سموم شیمیایی و به روش مبارزه بیولوژیک است.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول