اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

پیشرفت کنونی کشور با دوران قبل از انقلاب غیرقابل مقایسه است

یک فعال سیاسی گفت: پیشرفت کنونی کشور با دوران قبل از انقلاب غیرقابل مقایسه است هر چند مشکلاتی به دلیل از سوءمدیریت و اشرافی‌گری برخی مدیران وجود دارد.

پیشرفت کنونی کشور با دوران قبل از انقلاب غیرقابل مقایسه است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حامد احمدی ظهر امروز در آیین جشن انقلاب در جمع اصناف و بازاریان سنندج اظهار کرد: به دلیل اقتدار و قدرتمند بودن ایران آمریکا در پای میز مذاکره حضور پیدا می‌کند.

وی عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران در چهار دهه اخیر کشور در عرصه‌های نظامی، دفاعی، تسلیحاتی، فناوری نوین، هسته‌ای، نانو، پزشکی و ... به پیشرفت و موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است.

احمدی ادامه داد: پیشرفت کنونی کشور با دوران قبل از انقلاب غیرقابل مقایسه است هر چند مشکلاتی به دلیل از سوءمدیریت و اشرافی‌گری برخی مدیران وجود دارد.

وی همچنین به پتانسیل‌ها و ذخایر ثروت کشور اشاره کرد و افزود: بدون پشتوانه قدرت نمی‌توان از ثروت و منابع کشور بهره‌برداری کرد.

احمدی با اشاره به اینکه کشور چین یکی از قدرت‌های اقتصادی جهان است، ارتباط و مراوده اقتصادی با این کشور قدرتمند را ضروری برشمرد.

وی انقلاب اسلامی ایران را گرانبها توصیف کرد و افزود: این انقلاب معنوی مسیر بشریت و جهت دین را تغییر داد.

احمدی خاطرنشان کرد: در زمان طاغوت دین در مناسبات سیاسی جایگاهی نداشت اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی دین در مناسبات سیاسی جایگاه والایی پیدا کرد.

این فعال سیاسی بر ترویج تفکر انقلابی در جامعه تاکید کرد و گفت: امروز جامعه از تفکرات اصیل انقلاب فاصله گرفته است.

احمدی به برنامه‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی علیه کشور و ملت ایران اشاره و اظهار کرد: دشمنان نظام از ابتدای انقلاب تاکنون در راستای ضربه‌زدن به نظام و انقلاب از ترفندهای مختلف سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بهره گرفته‌اند، اما از هیچ راهی نتوانسته‌اند به موفقیت دست یابند و لذا در این راستا برای دستیابی به اهداف خود روی جنگ شناختی تمرکز کردند.

امروز کشور به پیشرفت و تعالی دست یافته است

معاونسازمان  صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز ایران به پیشرفت و تعالی دست یافته است.

بختیار خلیقی ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به دستاوردها و موفقیت های نظام جمهوری اسلامی در چهار دهه اخیر بر روشنگری و تبیین دستاوردهای انقلاب تاکید کرد و گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری «جهاد تبیین»  و نیز  تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در راستای خنثی سازی توطئه دشمنان نظام ضروری است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول