اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ایجاد اشتغال‌های کوچک و تعاونی، جزو راه‌های خروج از تحریم است

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه، راه حل های خروج از تحریم در کشور، اشتغال های کوچک و تعاونی ها هستند، گفت: امروز در جایی قرار دارم که مشکلات کشور را می‌بینم، طرفیت ها را درک می کنم و در مقابل مشکلات کشور چندین راه حل وجود دارد که باید کارها را به مردم بسپاریم.

ایجاد اشتغال‌های کوچک و تعاونی، جزو راه‌های خروج از تحریم است

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور ظهر امروز در مراسم افتتاح متمرکز ۶۵۷۸ طرح عمرانی و اشتغال زایی روستایی که در شهرستان پیشوا برگزار شد، اظهار کرد: در ایران کمتر کسی هست که مردم دشت ورامین و پیشوا را نشناسد، چرا که شروع انقلاب از این دیار بوده است.

وی گفت: امام راحل یک شخصیتی بود که امتیازات ویژه داشت، امام راحل فیلسوف و دانشمند بود، باید مکتب و نظریه های امام در جامعه تبیین شود.

معاون اول رئیس‌جمهور افزود: یکی از ویژگی هایی که امام داشت که در رهبر فرزانه انقلاب هم وجود دارد، هنر جذب مردم و کشیدن مردم به سمت خود و همسو کردن با نطام و انقلاب است.

وی با اشاره به تلاش دولت در حل مشکلات جامعه گفت: دولت در مدت زمان کوتاهی که مدیریت کشور را در اختیار گرفته با وجود تمامی مشکلات از وضعیت نامناسب ذخایر کشور، فروش اندک نفت، فوت روزانه ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر در اثر کرونا، پول‌های به گروگان گرفته شده کشور و روند کند مذاکرات هسته‌ای، توانسته مسائل کشور را در حدی که قابل تصور نیست برطرف کند.

مخبر با بیان اینکه، راه حل های خروج از تحریم در کشور، اشتغال های کوچک و تعاونی ها است، گفت: امروز در جایی قرار دارم که مشکلات کشور را می‌بینم، طرفیت ها را درک می کنم و در مقابل مشکلات کشور چندین راه حل وجود دارد که باید کارها را به مردم بسپاریم.

این مقام مسؤول افزود: در روستاها ظرفیت‌هایی وجود دارد که بسیار خوب است، باید روستاها به جایگاهی برسند که مردم و مسؤولان بخواهند در آنجا استراحت کنند و به روستاها سفر کنند. 

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول