اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ثبت جهانی «منظر تاریخی هگمتانه تا همدان» موتور محرک صنعت گردشگری

استاندار همدان با بیان اینکه صنعت گردشگری در استان یکی از صنایع پیشران است، گفت: ثبت جهانی منظر تاریخی از هگمتانه تا همدان موتور محرک صنعت گردشگری استان خواهد بود.

ثبت جهانی «منظر تاریخی هگمتانه تا همدان» موتور محرک صنعت گردشگری

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در نهمین روز از دهه مبارک فجر، ضمن حضور در آئین افتتاح هتل آپارتمان هگمتانه با بیان اینکه استقلال، آزادی و خوداتکایی از دستاوردهایی بود که انقلاب اسلامی برای ما به ارمغان آورد اظهار کرد: علیرغم شدیدترین تحریم‌ها، به خاطر اهداف‌ها و آرمان‌ها، توانسته‌ایم با حفظ استقلال در راستای پیشرفت و توسعه کشور قدم برداریم.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم برنامه‌‌های مختلفی از جمله در زمینه اقتصادی و گردشگری در دستور‌ کار دارد گفت: مجموعه مدیریتی استان به تاسی از برنامه‌های دولت، توسعه صنعت گردشگری در استان را در برنامه قرار داده است.

استاندار همدان در زیرساخت گردشگری، فراهم کردن امکانات گردشگری را امری مهم و ضروری دانست و اضافه کرد: افتتاح هتل‌آپارتمان‌ها می‌تواند در جذب گردشگران بیشتر به استان، ایفای نقش کند.

وی با بیان اینکه با توجه به ظرفیت‌های استان در زمینه آثار تاریخی و  فرهنگی، می‌توان با برنامه‌ریزی از آن‌ها در راستای جذب گردشگران استفاده بهینه کرد تأکید کرد: ثبت جهانی منظر تاریخی از هگمتانه تا همدان، هرچند در دوره‌های پیش با تاخیر صورت گرفته، اما ثبت‌ آن در حال پیگیری است و اقدامات خوبی در این زمینه انجام گرفته است.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه ثبت جهانی هگمتانه علاوه بر نقش موثر در جذب گردشگر، موتور محرک صنعت گردشگری استان خواهد بود گفت: صنعت گردشگری استان در آینده رشد و توسعه بیشتری پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول