اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

۵ واحد مسکن مددجویی در «گندمان» افتتاح شد/ پرداخت تسهیلات اشتغال به 135 مددجو

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) گندمان گفت: هم‌زمان با دهه فجر پنج واحد مسکن مددجویی در این شهر به بهره‌برداری رسید.

۵ واحد مسکن مددجویی در «گندمان» افتتاح شد/ پرداخت تسهیلات اشتغال به 135 مددجو

قربانعلی کاشفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: هم‌زمان با دهه فجر پنج واحد مسکن مددجویی در شهر گندمان به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) گندمان ادامه داد: مراحل احداث هفت واحد مسکن مددجویی از اواسط سال جاری آغاز شد که از این تعداد پنج واحد به بهره‌برداری رسید و 2 واحد باقی‌مانده نیز تا پایان سال تحویل مددجویان می‌شود.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های این نهاد در دهه فجر، افزود: همچنین پنج سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند گندمان اهدا شد.

کاشفی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۶ سری جهیزیه دیگر نیز به نوعروسان نیازمند اهدا شده است، عنوان کرد: این جهیزیه‌ها شامل یخچال، ماشین‌لباسشویی، تلویزیون، اجاق‌گاز و لوازم ضروری زندگی است.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۴۳ دستگاه کولر آبی، بخاری گازسوز و آبگرمکن میان خانواده‌های تحت حمایت گندمان توزیع شده است.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) گندمان با تأکید بر اهمیت ایجاد زمینه اشتغال مددجویان این نهاد، ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به ۱۳۵ مددجو پرداخت شده است.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول