اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

انتقال ساکنان از زیر دکل فشارقوی به طرح جهش مسکن در شهرری

بخشدار مرکزی ری گفت: باتوجه به اجرای طرح جهش تولید مسکن در محله امامزاده ابوالحسن، پیشنهاد می‌شود ساکنان محله قسمت خوانی طی تهاتر، ملک های خود را با واحدهای این طرح معاوضه کنند و بدین ترتیب مردم این محله از زیر دکل کابل فشارقوی رها شوند.

انتقال ساکنان از زیر دکل فشارقوی به طرح جهش مسکن در شهرری

آمنه شب کوکا بخشدار مرکزی ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری اظهار کرد: بخش مرکزی شهرستان ری به دلیل تداخلات با شهرداری تهران دارای مشکلاتی است که رفع آنها در حیطه اختیارات شهرستان نیست.

وی با اشاره به اینکه جمعیت بسیاری از روستاهای بخش مرکزی در حد جمعیت یک شهر است گفت: خاورشهر در بخش مرکزی که با منطقه ۱۵ تداخل دارد، حدود ۲۵ هزار نفر جمعیت دارد اما نه تنها شهر نیست بلکه حتی به عنوان روستا هم ثبت نشده است و به عنوان «نقطه جمعیتی» محسوب می‌شود.

بخشدار مرکزی ری ادامه داد: خاورشهر با کمبود اتوبوس های شهری مواجه است که در این رابطه فرماندار ری طی مکاتبه با شهردارتهران این موضوع را مطرح کرده که شهرداری اعلام کرده، قرار است اتوبوس های جدید وارد شود تا اختصاص دهیم.

اداره کانال‌ها برای ساماندهی کانال ری-ورامین همکاری کند

شب کوکا در ادامه عنوان کرد: ۱۳ کیلومتر از کانال ری ورامین در بخش مرکزی قرار دارد که مشکلاتی در این خصوص ایجاد شده است لذا به دنبال فنس کشی تا محدوده خاورشهر هستیم و در این رابطه میزان هزینه ها برآورد شده و لازم است برای اجرای این کار، اداره کانال ها همکاری کند.

وی با اشاره به دکل کابل فشار قوی در محله قسمت خوانی روستای صالح آباد شرقی بیان کرد: مردم این محله سالها در زیر دکل کابل فشار قوی زندگی کرده و دچار مشکلات فراوانی شده اند که درخصوص جابجایی دکل ها پیگیری های زیادی توسط مسؤولان مربوطه انجام گرفته اما تا کنون اجرایی نشده است.

بخشدار مرکزی ری با بیان اینکه جابجایی دکل ها تقریبا شدنی نیست، تصریح کرد: باتوجه به اجرای طرح جهش تولید مسکن در محله امامزاده ابوالحسن، پیشنهاد می شود ساکنان محله قسمت خوانی طی تهاتر، ملک های خود را با واحدهای این طرح معاوضه کنند و بدین ترتیب این محله پرخطر، خالی از سکنه شود.

شب کوکا در پایان خاطرنشان کرد: با مطرح شدن بحث حریم در بخش مرکزی، از طریق جذب سرمایه گذار، آینده اقتصادی خوبی در انتظار این بخش خواهد بود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول