اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بخشدار مرکزی ورامین معرفی شد

با حکم استاندار تهران سید محمد زاهدی به عنوان بخشدار مرکزی ورامین معرفی شد.

بخشدار مرکزی ورامین معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین،  آئین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی ورامین عصر امروز با حضور فرماندار شهرستان ورامین، حجت الاسلام محمودی امام جمعه موقت ورامین و سایر مسؤولان شهرستان ورامین برگزار شد.

پیش از این سید سراج الدین تقوی به عنوان بخشدار مرکزی ورامین بود که که حدود ۳۱ ماه این مسؤولیت را بر عهده داشت.

از مسؤولان شهر می خواهم که نگاه ویژه به حاشیه های شهر داشته باشند

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی ورامین ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: مردم در ۲۲ بهمن پیوند مجدد با امام راحل و شهدا خواهند داشت.

وی گفت: امیدوارم همه ما در هر جایگاهی که مسؤولیتی را می پذیریم، در دوران خدمت، آثار نیک به جا گذاشته باشیم، مسؤولیت ها زود می گذرند، باید این فرصت ها را قدر بدانیم و زمانی که پستی را تحویل می دهیم سربلند باشیم.

امام جمعه موقت ورامین افرود: برای سید سراج الدین تقوی آرزوی توفیق داریم، بنده می توانم گواه بدهم که در مدت مدیریت خودش موفق بود و امروز هم که این پست را تحویل می دهند آرزوی موفقیت در دیگر را برای ایشان خواهانیم.

محمودی خاطرنشان کرد: بنده به نمایندگی از مردم دشت ورامین که در مدت حضورش در دشت ورامین موفق بوده و برای حضور در سنگر دیگر برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر به روستاها توجه شده است، امیدوارم این توحهات بیشتر شود و مردم در روستاها از امکانات رفاهی خوب بهرمند شوند، از مسؤولان شهر می خواهم که نگاه ویژه به حاشیه های شهر داشته باشند.

باید از فرصت ها استفاده کرد تا شرمنده مردم نباشیم

حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در ادامه این مراسم اظهار کرد: ایام و روزها در حال چرخش و جابجایی است، طبیعی است یک فرد برای خدمت گذاری حاضر می شود و فرد جدیدی در سنگر دیگر به کار گرفته می شود.

وی افزود: باید دید در مدت فعالیت خود فرصت‌هایی که در اختیار داشته ایم موفق بوده ایم یا خیر، باید از فرصت ها استفاده کرد تا شرمنده مردم نباشیم.

نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا گفت: با توجه به اینکه در روستاهای بخش مرکزی این‌قدر مشکلات وجود دارد که بودجه موجود پاسخگوی این اعتبارات نیست، شما مشاهده می کنید در دهه اخیر اکثر ساکنان روستاها در بخش مرکزی از سایر شهرستان‌ها و شهر تهران می باشد که به خاطر مشکلات معیشتی در روستاها مستقر شدند.

نوش آبادی بیان کرد: مردم بهترین گواه برای شهادت دادن به این موارد و موضوعات هستند، بخشدار مرکزی ورامین در مدت فعالیت خود تلاش خود را در راستای آبادانی روستاها داشته است و امروز که این پست را تحویل می دهد سربلند می باشد.

باید روستاها را پیوست فرهنگی دهیم

حجت الاسلام جعفر طزری امام جمعه خیرآباد در ادامه‌ این مراسم گفت: پست ها و سمت ها همگی امانت هستند و چند روزی دست ما است، خوشا بحال کسانی که از این فرصت ها به خوبی در راستای خدمت به مردم استفاده می کنند.

وی افزود: در روستاها از لحاظ عمرانی به اشباع رسیدیم و اقداماتی که بابید انجام می‌ گرفته به وقوع پیوسته است و امرور باید روستا ها را پیوست فرهنگی دهیم، اگر به موضوع فرهنگ در روستاها توجه نشود با مشکلات متعددی در آینده روبه رو خواهیم بود.

مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین در ادامه این مراسم بیان کرد: آنچه مهم است و باید به آن توجه کنیم این است که به تکلیفی که در احتیار ما گذاشته شده است عمل کنیم، باید تلاش و حرکت کنیم و سختی بکشیم تا از نعمتها و برکتهای الهی برخوردار شویم.

وی گفت: با توجه به تاییداتی که از عملکرد بخشدار سابق داشتند در حوزه فعالیت خود موفق بوده و عملکرد خوبی داشتند و امروز که این پست را تحویل می دهد سربلند است و دغدغه ای در خصوص کم کاری ندارد.

فرماندار ورامین افزود: برای سید محمد زاهدی بخشدار جدید آرزوی توفیق داریم، از وی می خواهم که در حوزه آسیب شناسی، فرهنگی و هنری برنامه ریزی لازم و کافی را داشته باشند تا در این عرصه موفق باشند، چون بر اساس تاکیدات رییس جمهور در بارور کردن روستاها باید قدم برداریم و اصل فرهنگ و تمدن ما در روستا است که باید در روستاها تمدن سازی کنیم و آن را به شهر انتقال دهیم.

از ظرفیت و پتانسیل مردم و بسیج استفاده خواهیم کرد

سید محمد زاهدی بخشدار جدبد مرکزی ورامین در پایان این مراسم، گفت: امیدوارم بتوانم اعتماد فرماندار محترم ورامین را جلب نمایم و در راستای گام دوم انقلاب اسلامی که مقام معظم رهبری ترسیم کردند گام بردارم.

وی گفت: از مقام معظم رهبری آموختم که می شود از ظرفیت و پتانسیل مردمی و بسیج استفاده کرد چون این قشر از جامعه درد مردم را می دانند و می شود با استفاده از این ظرفیت در حل مشکلات مردم قدم برداشت.

بخشدار مرکزی ورامین افزود: تمام تلاش خودم را بکار خواهم گرفت برای محقق کردن منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم و همچنین اهدافی که دولت سیزدهم بدنبال محقق شدن آن است گام بردارم.

زاهدی خاطرنشان کرد: با ساز و کار بخشداری و فرمانداری آشنا هستم، شاید در خیلی از جاها به سختی بتوانیم مشکلات را حل کنیم اما همین که در بین مردم حضور داشته باشیم و مردم احساس کنند در کنار آنان هستیم در جای خودش بسیار مهم است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول